Ondersteuning > Software en configuratie

Verschil tussen ubuntu en kubuntu

<< < (2/4) > >>

`GooZ:

--- Citaat van: Dennis ---Dat kan ook met de smart upgrade in synaptic :)
--- Einde van citaat ---
Ik leer elke dag bij ;)

Dennis Kaarsemaker:

--- Citaat van: zappa ---Trovalds heeft iets tegen Gnome blijkbaar: http://www.zdnet.be/news.cfm?id=51826
--- Einde van citaat ---
Torvalds moet niet zeuren...

--- Citaat ---Het is waar dat Gnome uiteindelijk minder grafisch aanbiedt dan pakweg zelfs Windows.
--- Einde van citaat ---
Maar het biedt meer dan KDE aan nuttige dingen, alleen minder eye candy.

--- Citaat ---Ik zou eigenlijk wel kde eens willen proberen. Er is daar een smart-ugrade voor, right? Dat verandert niets aan gnome indien je terug wil? Kun je beide installeren en dan bv. kiezen welke wordt opgestart?
--- Einde van citaat ---
apt-get install kubuntu-desktop, en kies bij het inloggen.

arienh4:

--- Citaat van: Dennis ---
--- Citaat van: zappa ---Trovalds heeft iets tegen Gnome blijkbaar: http://www.zdnet.be/news.cfm?id=51826
--- Einde van citaat ---
Torvalds moet niet zeuren...

--- Citaat ---Het is waar dat Gnome uiteindelijk minder grafisch aanbiedt dan pakweg zelfs Windows.
--- Einde van citaat ---
Maar het biedt meer dan KDE aan nuttige dingen, alleen minder eye candy.

--- Citaat ---Ik zou eigenlijk wel kde eens willen proberen. Er is daar een smart-ugrade voor, right? Dat verandert niets aan gnome indien je terug wil? Kun je beide installeren en dan bv. kiezen welke wordt opgestart?
--- Einde van citaat ---
apt-get install kubuntu-desktop, en kies bij het inloggen.
--- Einde van citaat ---
SUDO apt-get install kubuntu-desktop
anders lukt het niet toch?

Dennis Kaarsemaker:
mja, tenzij je via sudo -i al in een rootshell zit :)

linefarmer:
ah, hier heb ik wat aan.... Ik ben nu KDE aan het downen om straks te kunnen kiezen KDE of Gnome.

Ik zie nu toch in dat een terminal eigenlijk onmisbaar is, zolang het (nog) niet grafisch kan. Wat ik eigenlijk mi, is een lijst waar de meeste gebruikte opdrachtregels staan, zoals SUDO apt-get install kubuntu-desktop

Weet iemand waar je de meest gebruikte regels kan vinden, maar dan in het nederlands.

THX

Rene

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie