Ondersteuning > Software en configuratie

Verschil tussen ubuntu en kubuntu

<< < (4/4)

zappa:
antwoord op de apt-get regel:

Some packages could not be installed. This may mean that you have
requested an impossible situation or if you are using the unstable
distribution that some required packages have not yet been created
or been moved out of Incoming.

Since you only requested a single operation it is extremely likely that
the package is simply not installable and a bug report against
that package should be filed.
The following information may help to resolve the situation:

The following packages have unmet dependencies:
  kubuntu-desktop: Depends: bluez-pcmcia-support but it is not going to be installed
E: Broken packages
---------------------------------------------------------------------------------------
Nu heb ik geen problemen gehad met de OF. (misschien updater. was net na opstarten, hoewel hij er dan toch land over deed...)

Ik denk dat ik ooit die bluez heb geinstaleerd via de backports en dat die nu mee moet, maar vermits ik geen bluetooth gebruik via pcmcia, zal ik die er eerst afzwieren en dan nog eens proberen.

bwog:
Dat commentaar van Torvalds is eigenlijk een 'rant'. Torvalds zou beter moeten weten vind ik.

Bovendien zou Torvalds heel makkelijk veel aandacht van de Gnome developers kunnen krijgen door ze gewoon te mailen.

jpjacobs:

--- Citaat van: zappa ---Trovalds heeft iets tegen Gnome blijkbaar: http://www.zdnet.be/news.cfm?id=51826
--- Einde van citaat ---
Als iets heeft tegen overmatig guigebruik , dat ie dan switcht naar fluxbox he...
Kan amper geloven dat zo iemand zich aan zoon uitspraken laat kennen.
maja , "de gustos et coloribus non disputandum est" zekers ;) ? (oftwel "over smaken en kleuren kan je niet discusieren")

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie