Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Sun Java 6 jre installeren  (gelezen 975 keer)

eikelmuis

  • Gast
Sun Java 6 jre installeren
« Gepost op: 2007/07/24, 13:41:58 »
ik ben via de terminal java aan het installeren met het commando:

   sudo apt-get install sun-java6-jre sun-java6-plugin

Er word een boom van vereiste op gebouwd en dan krijg ik op het eind en DOS achtig scherm :

┌───────────────┤ Bezig met configureren van sun-java6-jre ├────────────────�  
 │                                                                           │  
 │                                                                           ↑  
 │ SUN MICROSYSTEMS, INC. ("SUN") IS WILLING TO LICENSE THE JAVA PLATFORM    ▮  
 │ STANDARD EDITION DEVELOPER KIT ("JDK" - THE "SOFTWARE") TO YOU ONLY UPON  ▒  
 │ THE CONDITION THAT YOU ACCEPT ALL OF THE TERMS CONTAINED IN THIS LICENSE  ▒  
 │ AGREEMENT (THE "AGREEMENT").  PLEASE READ THE AGREEMENT CAREFULLY.  BY    ▒  
 │ INSTALLING, USING, OR DISTRIBUTING THIS SOFTWARE, YOU ACCEPT ALL OF THE   ▒  
 │ TERMS OF THE AGREEMENT.                                                   ▒  
 │                                                                           ▒  
 │ 1.  DEFINITIONS. "Software" means the code identified above in binary     ▒  
 │     form, any other machine readable materials including, but not         ▒  
 │     limited to, libraries, source files, header files, and data files),   ▒  
 │     any updates or error corrections provided by Sun, and any user        ▒  
 │     manuals, programming guides and other documentation provided to you   ▒  
 │     by Sun under this Agreement, and any subsequent versions that Sun     ↓  
 │                                                                              
 │                                                                          
 │                                                                           │  

Maar ik weet niet gaat dit automatisch weg of wat moet ik nu doen want op OK drukken helpt ook niet.

Help mijn even.

Rob62
 └───────────────────────────────────────────────────────────────────────────

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Sun Java 6 jre installeren
« Reactie #1 Gepost op: 2007/07/24, 13:42:53 »
Tabtoets, spatietoets, binnenste Entertoets (niet de meest rechtse dus)

eikelmuis

  • Gast
Sun Java 6 jre installeren
« Reactie #2 Gepost op: 2007/07/24, 13:45:02 »
bedankt voor de hulp Pjotr123

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Sun Java 6 jre installeren
« Reactie #3 Gepost op: 2007/07/24, 13:47:07 »
Mooi zo! Graag gedaan  :-)