Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [Opgelost] Games deïnstalleren?  (gelezen 1343 keer)

[Opgelost] Games deïnstalleren?
« Gepost op: 2010/02/18, 10:23:20 »
Wie kan mij raad geven.
Ik zie in bij de geïnstalleerde software erg veel games staan (die ik toch nooit zal gebruiken), kan ik die zonder problemen voor andere delen van de software verwijderen?
Eventuel voordeel/nadeel?
« Laatst bewerkt op: 2010/02/18, 11:39:19 door Harry07 »
Ik gebruik Xubuntu 20.04.3 LTS op mijn Desktop

Fijn als je mij indien gevraagd, wilt helpen :)

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Games deïnstalleren?
« Reactie #1 Gepost op: 2010/02/18, 10:48:58 »
Wie kan mij raad geven.
Ik zie in bij de geïnstalleerde software erg veel games staan (die ik toch nooit zal gebruiken), kan ik die zonder problemen voor andere delen van de software verwijderen?
Eventuel voordeel/nadeel?
Ja dat kan. Vooral games kun je zonder probleem verwijderen. Vroeger deed ik dat ook, maar tegenwoordig staan ze me niet meer in de weg. Tevens nemen ze amper ruimte in beslag. Dus echt een voordeel om te verwijderen heb ik zelf niet.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Re: Games deïnstalleren?
« Reactie #2 Gepost op: 2010/02/18, 11:39:01 »
Dank je wel  8)
Ik gebruik Xubuntu 20.04.3 LTS op mijn Desktop

Fijn als je mij indien gevraagd, wilt helpen :)

Offline lieuwex

  • Lid
Re: Games deïnstalleren?
« Reactie #3 Gepost op: 2010/02/25, 20:32:24 »
Dank je wel  8)

Je kan ook rechtermuisknop bij de menu en op 'Menu's Bewerken' Drukken en dan het vinkje uit zetten bij de games die je niet wilt. ;)
Medion Akoya Desktop, Ubuntu 9.10, 4 GB ram, 1 TB Hardeschijfruimte, Nvidia GeForce 230, Logitech G15 Keyboard.
Linux User: 505585 Linux Machine: 416504