Interactief > Andere distributies

ouder compaq

(1/2) > >>

yvja:
De oudere compaq laptop ooit gekocht met windows 7 en later uiteindelijk geupdated naar windows 10, heeft nu geen werkend scherm meer.

Ik weet dat je desnoods de HDD eruit kan halen en via een docking systeem de foto's die erop staan alsnog op een cd/dvd of usbstick zet/kopieerd!
Het scherm werkt dus niet meer, kan dat als nog weergegeven worden op een ander scherm. Of is het zo dat deze compaq alleen maar op dit kapotte scherm het weer kan geven?

Hopelijk begrijpen jullie mij...   :D

Ronaldus:
Elke laptop werkt meestal ook met een extern scherm.
Tis gewoon een kwestie van proberen en kijken welke aansluiting de laptop heeft en welk kabeltje je nodig hebt. Werkt dat niet, dan zou ik de harde schijf er alsnog uithalen.

Ik zou er niet direct een scherm voor kopen. Oude(re) schermen zijn via Marktplaats ook nog wel eens gratis te krijgen.https://www.marktplaats.nl/v/computers-en-software/monitoren/m1987095318-gratis-hp-compaq-la1951g-monitor-9-x

Mocht het dan niet lukken, dan ben je ook niet zoveel kwijt.

yvja:

--- Citaat van: Ronaldus op 2023/06/08, 16:52:14 ---Elke laptop werkt meestal ook met een extern scherm.
Tis gewoon een kwestie van proberen en kijken welke aansluiting de laptop heeft en welk kabeltje je nodig hebt. Werkt dat niet, dan zou ik de harde schijf er alsnog uithalen.

Ik zou er niet direct een scherm voor kopen. Oude(re) schermen zijn via Marktplaats ook nog wel eens gratis te krijgen.https://www.marktplaats.nl/v/computers-en-software/monitoren/m1987095318-gratis-hp-compaq-la1951g-monitor-9-x

Mocht het dan niet lukken, dan ben je ook niet zoveel kwijt.

--- Einde van citaat ---

Nou deze oude compaq van mijn vriendin, heeft geen vga poort, wel een hdmi-poort.
Kan dit ook nog op een usb-poort? Heb het gevoel van niet ;)

Ronaldus:
Met een HDMI kabeltje op je tv proberen.

yvja:

--- Citaat van: Ronaldus op 2023/06/09, 19:54:04 ---Met een HDMI kabeltje op je tv proberen.

--- Einde van citaat ---

't is te proberen ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie