Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: App Runner  (gelezen 1436 keer)

Offline jabuca

  • Lid
App Runner
« Gepost op: 2011/10/06, 08:46:23 »
Ik kwam dit tegen op internet, maar ik ken het (nog) niet. Heeft hier iemand ervaring mee?

Vr.gr. jabuca

http://http://lifehacker.com/5224675/app-runner-makes-launching-linux-executables-easier
Windows heeft de wereld veranderd, Linux heeft de wereld verbeterd!!

Re: App Runner
« Reactie #1 Gepost op: 2011/10/06, 11:17:46 »
Ik kende het wel, maar vond het niet zo handig. Zelfs executable maken via eigenschappen gaat net zo makkelijk.

Re: App Runner
« Reactie #2 Gepost op: 2011/10/06, 15:50:04 »
Ik kende het wel, maar vond het niet zo handig. Zelfs executable maken via eigenschappen gaat net zo makkelijk.
Dit moet je maar net weten, en Ubuntu zelf geeft het bij de meeste executables niet aan.

Re: App Runner
« Reactie #3 Gepost op: 2011/10/06, 17:32:55 »
Ik kende het wel, maar vond het niet zo handig. Zelfs executable maken via eigenschappen gaat net zo makkelijk.
Dit moet je maar net weten, en Ubuntu zelf geeft het bij de meeste executables niet aan.
* Vistaus zucht
Daarom zeg ik dus ook dat IK dat net zo makkelijk vind.

Re: App Runner
« Reactie #4 Gepost op: 2011/10/07, 21:18:20 »
Ik kende het wel, maar vond het niet zo handig. Zelfs executable maken via eigenschappen gaat net zo makkelijk.
Dit moet je maar net weten, en Ubuntu zelf geeft het bij de meeste executables niet aan.
* Vistaus zucht
Daarom zeg ik dus ook dat IK dat net zo makkelijk vind.
"Zelfs executable maken via eigenschappen gaat net zo makkelijk."

Dit is geen mening, en dat weet je zelf ook, Vistaus ;)

Re: App Runner
« Reactie #5 Gepost op: 2011/10/08, 11:58:31 »
Tuurlijk wel. Ik begon mijn hele post met "ik". Dus ook die zin daarachter hoort erbij. Menigeen zou dat wel begrijpen.

Re: App Runner
« Reactie #6 Gepost op: 2011/10/08, 12:08:50 »
Tuurlijk wel. Ik begon mijn hele post met "ik". Dus ook die zin daarachter hoort erbij. Menigeen zou dat wel begrijpen.
Ach, jongen, je hebt gelijk hoor. Ik ga geen eens moeite meer doen om te antwoorden op jouw posts. Sterker nog, ik zou niet durven.

Re: App Runner
« Reactie #7 Gepost op: 2011/10/27, 18:12:47 »
Daarbij moet men sowieso oppassen, want App Runner is externe software en dat kan problemen geven.