Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Laatste update Thunderbird.  (gelezen 363 keer)

Laatste update Thunderbird.
« Gepost op: 2014/07/24, 13:59:13 »
De update van Thunderbird die zojuist is verspreid, versie 31, heeft bij mij het volgende mankement. De knoppen File, Forward en Back zijn grijs, dus werken niet meer. Hoe krijg ik die functies weer terug?

Offline vanadium

  • Lid
Re: Laatste update Thunderbird.
« Reactie #1 Gepost op: 2014/07/24, 14:27:11 »
Die knoppen heb ik niet: je hebt ze er wellicht bijgeplaatst via tools - Customize. Verwijder ze eens, en plaats ze dan terug.

Re: Laatste update Thunderbird.
« Reactie #2 Gepost op: 2014/07/24, 14:38:51 »
Die knoppen zitten er standaard op. Ik kan ze dan ook niet weghalen.

Offline Henkp

  • Lid
Re: Laatste update Thunderbird.
« Reactie #3 Gepost op: 2014/07/24, 14:55:12 »
Ik heb even bij mij gekeken, en die koppen zitten er niet standaard op.
Je kan ze zelf er wel bij plaatsen, door  op je menu balk met je rechter muis knop te klikken en dan op aanpassen klikken.

En ze dan die je wild hebben naar je Menu balk te slepen, dus even dat venster wat kleiner maken zodat je de ruimte heb in je Menu balk om ze daar bij te plakken.

Veel succes.

Re: Laatste update Thunderbird.
« Reactie #4 Gepost op: 2014/07/24, 15:08:43 »
HenkP, je hebt gelijk. Die knoppen zitten er bij mij al zo lang op dat ik dacht dat het standaard was.

Offline Henkp

  • Lid
Re: Laatste update Thunderbird.
« Reactie #5 Gepost op: 2014/07/24, 15:12:53 »
HenkP, je hebt gelijk. Die knoppen zitten er bij mij al zo lang op dat ik dacht dat het standaard was.

Tja dat kan gebeuren.
Maar je moet dan maar zo denken dat mijn verhaal er dan voor de beginneling  is die er misschien zijn voordeel mee kan doen.  :laugh:

Re: Laatste update Thunderbird.
« Reactie #6 Gepost op: 2014/07/24, 15:29:30 »
Je bent inderdaad nooit alleen in je vergissingen.

Offline vanadium

  • Lid
Re: Laatste update Thunderbird.
« Reactie #7 Gepost op: 2014/07/24, 17:30:23 »
En? Werkt het nu?

Re: Laatste update Thunderbird.
« Reactie #8 Gepost op: 2014/07/24, 17:41:25 »
Jazeker, maar ik heb nog een probleem met het geluid. In voorkeuren. In het eerste algemene venster vind je onderin een vierkante box om aan te vinken of je een geluidssignaal wilt bij nieuwe mail. Daaronder twee ronde boxen voor het soort geluid. Ik had de vierkante box leeg gelaten, maar krijg de ronde boxen niet leeg. Bijgevolg krijg ik steeds een geluidssignaal bij nieuwe mail. Hoe zet ik dat af?