Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Tip: zo verwijder je de snelle gebruikerswissel uit het afsluitmenu  (gelezen 808 keer)

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Als je de snelle gebruikerswissel helemaal wil verwijderen uit het afsluitmenu, dan kun je dat als volgt doen:
http://sites.google.com/site/computertip/fouten#TOC-Gebruiker-wisselen-werkt-soms-slech
(punt 8, rechtsboven)

Handig wanneer je het toch nooit gebruikt, of wanneer je een gebruikersaccount "sukkelbestendig" wil maken.  :)

Offline testcees

  • Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
Re: Tip: zo verwijder je de snelle gebruikerswissel uit het afsluitmenu
« Reactie #1 Gepost op: 2010/11/13, 11:03:53 »
Tips kan je plaatsen op de Nederlandstalige wiki. Deze tip kan bijvoorbeeld aan Gconf Configuratie-editor worden toegevoegd.

Hier, op de huiskamerpc met 10.10 en 5 gebruikers (sukkels? :)) , wordt het volop gebruikt en werkt het prima.
Klik links bovenin op Documentatie

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Tip: zo verwijder je de snelle gebruikerswissel uit het afsluitmenu
« Reactie #2 Gepost op: 2010/11/13, 11:15:45 »
Tips kan je plaatsen op de Nederlandstalige wiki. Deze tip kan bijvoorbeeld aan Gconf Configuratie-editor worden toegevoegd.

Hier, op de huiskamerpc met 10.10 en 5 gebruikers (sukkels? :)) , wordt het volop gebruikt en werkt het prima.

Ik onderhoud m'n eigen webstek met tips, Cees. Het is nu eenmaal niet anders. Leer ermee leven, raad ik aan. Dat scheelt je weer migraine.

Dit zo zijnde, denk ik de forumbezoekers af en toe van dienst te kunnen zijn door hier een nieuwe tip te posten.  :)

Re: Tip: zo verwijder je de snelle gebruikerswissel uit het afsluitmenu
« Reactie #3 Gepost op: 2010/11/13, 13:00:32 »
Deze gaat even dicht voor overleg.