Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: (opgelost) amarok speelt niet af  (gelezen 1473 keer)

(opgelost) amarok speelt niet af
« Gepost op: 2010/09/28, 18:43:40 »
ik heb onlangs Amarok geïnstalleerd, maar als ik een nummer wil afspelen gebeurt er niets. de gegevens van het nummer verschijnen wel en ik kan ook de play knop indrukken maar hij gaat niet afspelen.
dus niet alleen dat er geen geluid komt maar hij speelt niet, teller blijft op nul staan om het zo maar te zeggen.
ik heb nog weinig ervaring met Ubuntu dus alle hulp is welkom.

hans
« Laatst bewerkt op: 2010/09/29, 18:22:47 door hansvaneeuwijk »

Re: amarok speelt niet af
« Reactie #1 Gepost op: 2010/09/28, 19:35:28 »
als je ubuntu hebt, dan moet je nog even de codecs voor amarok installeren, amarok is immers een kde programma.
maar dit is heel simpel, gewoon bij softwarecentre of het xine pakket installeren of kde-restricted-extra's installeren.
nu moet ie het gewoon doen....
succes


steef
« Laatst bewerkt op: 2010/09/28, 19:41:31 door steef76 »

Re: amarok speelt niet af
« Reactie #2 Gepost op: 2010/09/28, 19:40:09 »
Open een terminal(Onder Hulpmiddelen) en type amarok Nu start amarok op en krijg je in de terminal de eventuele foutmeldingen te zien, kan je deze hier plaatsen?
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: amarok speelt niet af
« Reactie #3 Gepost op: 2010/09/28, 20:12:28 »
als je ubuntu hebt, dan moet je nog even de codecs voor amarok installeren, amarok is immers een kde programma.
maar dit is heel simpel, gewoon bij softwarecentre of het xine pakket installeren of kde-restricted-extra's installeren.
nu moet ie het gewoon doen....
succes


steef

Je bedoelt kubuntu-restricted-extras.

Re: amarok speelt niet af
« Reactie #4 Gepost op: 2010/09/28, 21:21:29 »