Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Linux Magazine USA  (gelezen 1271 keer)

Linux Magazine USA
« Gepost op: 2017/09/04, 13:11:59 »
L.S.

Ik vind al geruime tijd het Amerikaanse tijdschrift Linux Magazine niet meer in de kiosk/boekhandel. Bestaat het blad niet meer of is er geen Europese distributie meer van?

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Re: Linux Magazine USA
« Reactie #1 Gepost op: 2017/09/04, 13:46:30 »
Hoi Nick,

Het oktobernummer #203 staat op de website. Dus bestaan doet het zeker wel. Misschien is de winkel of de distributeur er mee gestopt? Even navragen wellicht. Voor 10 dollar kan je trouwens ook de pdf aanschaffen en downloaden. Dat lijkt me een mooi bedrag.

Ik lees tegenwoordig graag online, maar kijk daarnaast wel rond in de boekhandel. Het valt me op dat het aanbod aan tijdschriften over Linux de laatste tijd duidelijk ruimer is bij de wat grotere winkels. Zoiets is natuurlijk ook een kwestie van verkoopaantallen.

groet,

Just
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021

Offline koos4401

  • Lid
Re: Linux Magazine USA
« Reactie #2 Gepost op: 2017/09/05, 12:02:44 »
@Nick: Als je het hebt over het tijdschrift van "linux-magazine.com" : de uitgever is Sparkhaus Media. Ze zijn (inderdaad) aan #203.
Sparkhaus Media GmbH Zieblandstrasse  1/RGB, 80799 Muenchen Deutschland. Ben er destijds via een Ierse (!!) boekhandel aan gekomen en tot volle tevredenheid aan blijven plakken.
Op 27-okt-2009 om 08.20 GMT geregistreerd als gebruiker nr.: 498523

Re: Linux Magazine USA
« Reactie #3 Gepost op: 2017/09/05, 16:40:25 »
Ja, ik bedoel  "linux-magazine.com". Heb een en ander inmiddels nagevraagd en niemand heeft het meer op de lijst staaan. Ik zal dan ook een pdf-abonnement nemen, al lees ik het tijdschrift liever op papier om aantekeningen te kunnen maken. Dank voor de reactie.

Re: Linux Magazine USA
« Reactie #4 Gepost op: 2017/09/05, 20:21:17 »
Volgens mij heb ik deze laatst nog gespot in Nijmegen bij de Dekker vd Vegt. Maar dat kan ook een ouder nummer zijn. Heb er een tijdje geleden nog een exemplaar gekocht. Eerlijk gezegd lees ik dit soort tijdschriften maar heel eventjes als ik ze koop. Kan ze desalniettemin toch moeilijk laten liggen.

Re: Linux Magazine USA
« Reactie #5 Gepost op: 2017/09/10, 14:06:04 »
Gister nog even gekeken in die winkel en ze hadden maar liefst 3 exemplaren van de laatste Linux Magazine liggen. Heb er uiteindelijk geen gekocht omdat de onderwerpen me niet interesseerden maar het blad is er dus nog wel in Nederland.

Re: Linux Magazine USA
« Reactie #6 Gepost op: 2017/09/11, 15:02:42 »
Nijmegen is voor mij een beetje ver voor een tijdschrift, maar ik blijf zoeken. :-)

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Re: Linux Magazine USA
« Reactie #7 Gepost op: 2017/09/11, 15:36:01 »
Hoi Nick,

Misschien een tijdschriftenhandel op een station in jouw woonplaats? Als je in de stad woont dan.

groet,

Just
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021

Re: Linux Magazine USA
« Reactie #8 Gepost op: 2017/09/11, 15:55:46 »
Beste Just,

Ik de de afgelopen tijd de grote stations AKO's gecheckt maar die hebben het blad niet meer. Het is geen halszaak, ik kan leven met een PDF. 

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Re: Linux Magazine USA
« Reactie #9 Gepost op: 2017/09/11, 19:19:33 »
Hoi Nick,

Ja, dan maar de pdf inderdaad. Ik lees graag vanaf mijn Android tablet.

groet,

Just
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021