Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: probleem met live cd  (gelezen 774 keer)

Offline the_tiger

  • Lid
probleem met live cd
« Gepost op: 2009/06/03, 15:46:20 »
Ik heb de kubuntu 64 bit live cd gedownload en als iso (denk ik toch) op een cd'tje gezet.
Eerst moet ik een taal kiezen en tot daar loopt het goed maar dan bij het volgende scherm http://www.justlookdifferent.com/wp-includes/images/postpics/Ubuntu%20screens/just_look_different_ubuntu_boot_menu.jpg blijft hij vast zitten als ik iets kies. Alleen bij mermory check doet hij iets, als ik installeren, cd check of het gewoon wil testen zonder te installeren gebeurt er helemaal niets.

Ik weet niet of het is omdat het de 64bit versie is, ik heb een intel core duo p7350 2ghz processor.
Iemand die weet wat het probleem kan zijn?

Offline the_tiger

  • Lid
Re: probleem met live cd
« Reactie #1 Gepost op: 2009/06/03, 17:05:50 »
probleem is opgelost ik heb het het cd'tje gewoon eens opnieuw gebrand en nu werkt het wel

Offline Ploffie

  • Lid
Re: probleem met live cd
« Reactie #2 Gepost op: 2009/06/03, 21:00:25 »
Ik haak hier maar even op in.

Na een mislukte poging om hardy op te graden naar 9.04 heb ik voor de fun eens een live cd gemaakt van Kubuntu 9.04.

Was benieuwd of deze zou werken.

Eerst even bij een kennis op zijn pc geprobeerd en dit ging jofel, mooi trouwens die nieuwe Kubuntu desktop, gelikt hoor.

Echter, op mijn eigen pc wilde dat natuurlijk weer eens niet.

Wat ik wel vreemd vind is dat hij vastloopt met mijn op mijn HD geïnstalleerde hardy wallpaper half in beeld, de onderste helft wel te verstaan, de bovenste helft is ruis.

Begrijpen jullie dat?

De live cd pikt de wallpaper van mijn hardy.  ???
Desktop en Kleptop voorzien van 10.04.1...dusss...

˙doʞ uɾız do ʇɐɐʇs pʃǝɹǝʍ ǝʃǝɥ ǝ◖

DarkEra

  • Gast
Re: probleem met live cd
« Reactie #3 Gepost op: 2009/06/03, 21:05:38 »
Had je beter een nieuw topic kunnen openen imho.

Offline Ploffie

  • Lid
Re: probleem met live cd
« Reactie #4 Gepost op: 2009/06/03, 21:11:07 »
Och, zo heel belangrijk is het niet en wie dit leest en er iets over weet te vertellen is mooi meegenomen.

Ben toch wel nieuwsgierig eigenlijk en zal een nieuw topicje starten...hihihi...
« Laatst bewerkt op: 2009/06/03, 22:57:13 door Ploffie »
Desktop en Kleptop voorzien van 10.04.1...dusss...

˙doʞ uɾız do ʇɐɐʇs pʃǝɹǝʍ ǝʃǝɥ ǝ◖