Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Hoe toegang tot Ubunt One  (gelezen 371 keer)

Offline ruphoff

  • Lid
    • Uphoff en Uphoff in Nederland
Hoe toegang tot Ubunt One
« Gepost op: 2014/03/05, 23:28:51 »
Hoe krijg ik toegang tot Ubuntu one. Dat wordt mij met een ergerlijke discriminatie van ouderen verhinderd.

Ik moet een captcha overtypen die volstrekt onleesbaar is. Kan dat ding vernieuwen zoveel ik wil, maar het blijft onleesbaar. Dan wordt de mogelijkheid gegeven op een luidsprekertje te klikken en cijfers over te typen , maar ook dat werk niet want ik hoor alleen onduidelijk, ongearticuleerd gebrabbel.

Hoe krijgen ouderen zonder discriminatie toegang? Niet vertellen waar die troep voor dient want dat weet ik perfect.  Maar er moet natuurlijk wel ZEKER GESTELD zijn dat dit soort beveiliging onder geen voorwaarde legitiem gebruik onmogelijk maakt. Dit is belachelijk!

Ik voor mij geterroriseerd! 
vrgr,

Ruud

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Hoe toegang tot Ubunt One
« Reactie #1 Gepost op: 2014/03/05, 23:35:55 »
Vervelend natuurlijk..... Maar wij zijn hier slechts een ondersteuningsforum, en geen ontwikkelaars die er iets aan kunnen doen.

Gooi je klacht eens als foutmelding op Launchpad (moet je wel even een account voor aanmaken, als je dat nog niet hebt): https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+filebug/?no-redirect

Offline ruphoff

  • Lid
    • Uphoff en Uphoff in Nederland
Re: Hoe toegang tot Ubunt One
« Reactie #2 Gepost op: 2014/03/05, 23:47:29 »
Ik ben geen idioot die denkt dat jullie er iets aan kunnen doen, maar had gehoopt op een goede tip. In plaats daarvan krijk ik een PKUNZIP.ZIP oplossing voorgeschoteld want op dat launchpad kan ik niet registreren wegsne JAWEL, dezelfde imbeciele cpatcha.

Ik had het niets voor niets over terreur! Weet iemand waar ik wel per definitie werkende informatie kan krijgen?

vrgr,

Ruud

Re: Hoe toegang tot Ubunt One
« Reactie #3 Gepost op: 2014/03/06, 00:05:50 »
Door het ouder worden? Nou, dan ben ik met 22 jaartjes oud wel heel oud aangezien ik ook heel veel moeite heb met die captcha's...

Maarja, ik zie niet in wat voor tips wij zouden kunnen geven? Zonder die captcha kun je niet registeren. Zo is het helaas gesteld.

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Hoe toegang tot Ubunt One
« Reactie #4 Gepost op: 2014/03/06, 00:07:12 »
Daar ga je dus niet omheen komen. Het is niet anders. Kwestie van jammer, maar helaas. Het is een onvolmaakte wereld.

Wat ik zou doen in jouw plaats: stemmen met je voeten. Loop weg van Ubuntu One en pak een alternatief zoals Google Drive, Dropbox of Copy.com. En ga door met je leven....  =D
« Laatst bewerkt op: 2014/03/06, 00:09:20 door Pjotr »