Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Canonical begint Ubuntu One  (gelezen 35044 keer)

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: Canonical begint Ubuntu One
« Reactie #125 Gepost op: 2009/06/24, 17:18:07 »
zie de meerwaarde van ubuntu one niet zo ten opzichte van dropbox

U1 is open source. Het programma voor DropBox is gesloten en dat kan voor sommigen een probleem zijn.

Verder is U1 nog heel beperkt qua mogelijkheden. In de toekomst zal je bijvoorbeeld je Tomboy-notes kunnen synchroniseren, of je mail en agenda.

Re: Canonical begint Ubuntu One
« Reactie #126 Gepost op: 2009/08/10, 16:55:39 »
Zag laatst ook dat ik een uitnodiging had, maar ben nu al begonnen met dropbox omdat het zo lang duurde.. zie de meerwaarde van ubuntu one niet zo ten opzichte van dropbox
Ik denk dat voor veel mensen het ook een leuke manier is om Canonical, en daarmee indirect ook Ubuntu te sponsoren. Uiteindelijk moet Canonical met dit soort zaken geld verdienen om Ubuntu blijvend te kunnen ondersteunen.

Re: Canonical begint Ubuntu One
« Reactie #127 Gepost op: 2009/08/10, 17:40:11 »
:D
Perfect om dingen op te slaan voor een clean upgrade!

EDIT

Lol, ik ga huilen als linux mint komt met: Mint one; in Linux mint (9.10) Helena...
« Laatst bewerkt op: 2009/08/10, 17:46:01 door Glenn nl »

DarkEra

  • Gast
Re: Canonical begint Ubuntu One
« Reactie #128 Gepost op: 2009/08/10, 18:49:18 »
Linux Mint heeft al een tijdje iets dergelijks volgens mij waar je bestanden naar kan uploaden om ze tijdelijk op te slaan en/of te delen met anderen. Dat was er zelfs al nog voor Canonical met Ubuntu One af kwam, MintUpload genaamd. Maar ja, of het te vergelijken is met Ubu One?

Edit: mintUpload zat er al in vanaf Linux Mint 6 Felicia.
« Laatst bewerkt op: 2009/08/10, 18:57:11 door DarkEra »

Offline petervs

  • Lid
Re: Canonical begint Ubuntu One
« Reactie #129 Gepost op: 2009/08/10, 22:20:32 »
Ik probeer het nu ook uit, wat zal de toekomst brengen?
We're currently in Beta mode and working quickly to provide a great experience. Please report any problems!
Ubuntu MATE 16.04

Offline #!

  • Lid
    • tuxtopia
Re: Canonical begint Ubuntu One
« Reactie #130 Gepost op: 2009/08/10, 22:34:05 »
Zag laatst ook dat ik een uitnodiging had, maar ben nu al begonnen met dropbox omdat het zo lang duurde.. zie de meerwaarde van ubuntu one niet zo ten opzichte van dropbox
Ik denk dat voor veel mensen het ook een leuke manier is om Canonical, en daarmee indirect ook Ubuntu te sponsoren. Uiteindelijk moet Canonical met dit soort zaken geld verdienen om Ubuntu blijvend te kunnen ondersteunen.

Tja dan moeten ze eerst er een betere dienst van maken :), ik steun canonical zelf al met t-shirts kopen en dat soort ongein, vind ik weer genoeg per jaar;)

Offline #!

  • Lid
    • tuxtopia
Re: Canonical begint Ubuntu One
« Reactie #131 Gepost op: 2009/08/11, 12:08:33 »
Tuurlijk Arie, testers zijn nodig, maar waarom zou ik me verplicht moeten voelen om een product te testen wat me niet eens aantrekt? Omdat er toevallig Ubuntu opstaat? Daar ben ik iets te kritisch voor ;).. Ik test beta's en alpha's altijd als ik er echt blij van wordt, als het me aan trekt als het vernieuwend is.

Dat is deze dienst op dit moment gewoon niet :). Er moet iets extra's inkomen moet het voor mij nuttig woorden :D

Offline Roel1963

  • Lid
Re: Canonical begint Ubuntu One
« Reactie #132 Gepost op: 2009/08/11, 13:35:23 »
Kreeg een paar dagen geleden een bericht van Ubuntu One. Ik dacht nog, eindelijk... :)

Maar zodra ik de link volgende bleek het weer een uitnodiging te zijn om je aan te melden. Tja, DAT had ik al gedaan.

Onduidelijk allemaal...

Offline petervs

  • Lid
Re: Canonical begint Ubuntu One
« Reactie #133 Gepost op: 2009/08/11, 13:51:04 »
Maar zodra ik de link volgende bleek het weer een uitnodiging te zijn om je aan te melden. Tja, DAT had ik al gedaan.

Onduidelijk allemaal...
Volgens mij (zoals ik het me herinner) lijkt dat zo, maar staat er rechtsboven dan een knop "Log in", waarbij je moet inloggen volgens je launchpad wachtwoord, en wordt je verder geleid om de software te downloaden (via ppa)
Ubuntu MATE 16.04

Offline heir4c

  • Lid
Re: Canonical begint Ubuntu One
« Reactie #134 Gepost op: 2009/08/16, 05:29:52 »
Zo even toch maar eens naar UbuntuOne gekeken.
Omdat ik in 9.10 zit en UbuntuOne Link in Toepassingen>Internet>UbuntuOne reeds staat en ik al een account heb bij launchpad, kon ik onmiddelijk de install instructies opvolgen en heb nu een account voor UbuntuOne.
Dus niets aanvraag, niets wachten.
Ga morgen wat verder kijken en wat files erop zetten. En dan zien we wel.


Tip: https://makkelijkelinuxtips.blogspot.com/p/1.html en http://wiki.ubuntu-nl.org/   Upload-site:http://imgur.com/
be Open be Free be Ubuntu