Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Een "beantwoord" vinkje  (gelezen 15009 keer)

Offline Soul-Sing

  • Lid
Een "beantwoord" vinkje
« Reactie #50 Gepost op: 2007/07/02, 11:19:57 »
Citaat van: oemoeta
Is het eigenlijk mogelijk om de titel van een topic nog te wijzigen? Ik ben begonnen met een heel algemene titel ("nog eens draadloos probleem") omdat ik totaal niet wist wat er precies aan de hand was, maar nu ik weet wat het probleem was, zou ik de titel wat duidelijker willen maken zodat anderen met hetzelfde probleem sneller het topic terugvinden. Als dit alleen door een moderator kan veranderd worden: een betere titel voor het topic zou zijn "aan/uit knop voor draadloos laten werken onder ubuntu"

(OK, hiermee zal ik nog niet meteen de Wablieft-prijs voor duidelijk taalgebruik krijgen, maar 't zegt toch al iets meer dan de eerste titel...)
aangepast

Offline Jehanne

  • Lid
Een "beantwoord" vinkje
« Reactie #51 Gepost op: 2007/07/05, 12:14:49 »
Citaat van: profoX
Dankzij Dennis zijn snelle reactie (en verbeteringen van Dennis aan de patch) is het 'markeer als opgelost'-systeem nu actief op het forum :)
Misschien een domme opmerking: klopt het wel dat "iedereen" willekeurig welk topic dan ook kan aanmerken als "opgelost"? Het lijkt nu alsof dat mogelijk is; niet alleen de topicstarter, maar iedereen kan dat aanklikken. Ik heb dat bijvoorbeeld gedaan bij: http://forum.ubuntu-nl.org/topic/1342 , ik haakte daar later in op een "oud"probleem, dat werd opgelost, ik heb dat gemerkt als "opgelost"terwijl ik niet de starter ben van dat draadje.
Books just want to be free!
See what I mean at:
http://www.bookcrossing.com/referral/Jehanne

Offline profoX

  • Lid
    • wesley
    • Lionslink
Een "beantwoord" vinkje
« Reactie #52 Gepost op: 2007/07/05, 16:41:53 »
Citaat van: Jehanne
Misschien een domme opmerking: klopt het wel dat "iedereen" willekeurig welk topic dan ook kan aanmerken als "opgelost"? Het lijkt nu alsof dat mogelijk is; niet alleen de topicstarter, maar iedereen kan dat aanklikken. Ik heb dat bijvoorbeeld gedaan bij: http://forum.ubuntu-nl.org/topic/1342 , ik haakte daar later in op een "oud"probleem, dat werd opgelost, ik heb dat gemerkt als "opgelost"terwijl ik niet de starter ben van dat draadje.
Probleem is reeds gemeld aan de beheerder... Nog geen reactie ontvangen, maar het lijkt me inderdaad niet juist. Het kan natuurlijk intentioneel zijn, maar het lijkt me geen goede keuze.
Human Knowledge Belongs To The World -- Antitrust (2001)
Nederlandstalige Ubuntu documentatie van Ubuntu-NL (wiki)

schoappied

  • Gast
Een "beantwoord" vinkje
« Reactie #53 Gepost op: 2007/07/05, 16:50:06 »
De kans is op deze manier wel groter dat de betreffende topics als opgelost aangevinkt worden. Eerst zo laten is mijn voorstel en pas wijzigen als mensen dit verkeerd blijken te hanteren. Ik denk dat dit laatste reuze mee gaat vallen en dat als dit zou gebeuren niet ongemerkt gaat blijven...

Offline profoX

  • Lid
    • wesley
    • Lionslink
Een "beantwoord" vinkje
« Reactie #54 Gepost op: 2007/07/05, 17:08:46 »
Citaat
Ik denk dat dit laatste reuze mee gaat vallen en dat als dit zou gebeuren niet ongemerkt gaat blijven
Als we ervoor kiezen om dit systeem zo te hanteren moet er wel een extra variabele opgeslagen worden (user id van degene die het topic markeert als opgelost)

Maar ik vind het toch geen goed idee om iedereen toe te laten het topic te markeren. Het is de bedoeling dat de topicstarter daar zelf over beslist. En eventueel kan een moderator het ook.
Human Knowledge Belongs To The World -- Antitrust (2001)
Nederlandstalige Ubuntu documentatie van Ubuntu-NL (wiki)

Een "beantwoord" vinkje
« Reactie #55 Gepost op: 2007/07/08, 14:45:19 »
Ik heb ht inderdaad expres zo gedaan dat iederen topics als opgelost kan markeren. Eens zien of het werkt :)

Een "beantwoord" vinkje
« Reactie #56 Gepost op: 2007/07/08, 15:15:56 »
Als de topicstarter dan vind dat zijn vraag toch nog niet voldoende beantwoord is kan hij het nog altijd demarkeren als opgelost he :)

Offline wutnubu

  • Lid
Een "beantwoord" vinkje
« Reactie #57 Gepost op: 2007/07/08, 16:40:17 »
En dat was ook het geval natuurlijk.

De oplossing is gemaakt voor overzichten per soort, nog niet voor overzicht topics per persoon en/of recente topics
Als dat niet meer komt kan het als opgelost aangemerkt worden natuurlijk, maar we hopen stilletjes dat Dennis enzo druk bezig zijn. ;)

Groet

schoappied

  • Gast
Een "beantwoord" vinkje
« Reactie #58 Gepost op: 2007/07/09, 13:04:04 »
@ dennis en Q

Denk dat het idd wel gaat werken zo...

Offline anko

  • Lid
Een "beantwoord" vinkje
« Reactie #59 Gepost op: 2007/07/13, 16:06:33 »
Een echte vrijdagmiddag. Op mijn werk 'mijn' topics nog eens nagelezen en de opgeloste gemarkeerd.
Ontdekte nog wel het e.e.a. waar ik nog niet uit ben trouwens.
Als je denkt te weten dat de weg recht is, mis je de bocht.
lidnummer 3487(?)