Ondersteuning > Software en configuratie
Freetube werkt niet (meer)
kfboerne:
Freetube werkt bij mij niet meer. Zowel op mijn desktop als ook op mijn Android smartphone. Opnieuw geinstalleerd maar speelt geen video's meer af. O.a. 'Invidious API error'. Komt dit anderen bekend voor? Heeft Google iets gedaan zodat Freetube niet meer te gebruiken is?
Wanneer Freetube bij anderen wel werkt, weet iemand dan hoe ik het weer aan de praat krijg?
Willy3:
Heb je bij toen je Freetube opnieuw installeerde, de map verwijderd? Anders wil dat nog wel eens helpen; Sla eerst je abonnementen op, maak de verborgen mappen zichtbaar met Ctrl-H en verwijder dan de map /.config/Freetube. Als je Freetube nu opent, werkt 't dan weer?
kfboerne:
Heb gedaan wat je adviseert, maar probleem blijft. Verder reboot pc gedaan en nogmaals Freetube opnieuw geinstalleerd met weer een reboot, maar krijg de app niet spelende :(.
Willy3:
Oké. Het enige wat ik nu nog kan bedenken is dat je Freetube en de map nog eens verwijdert en dan een oudere versie installeert. Mogelijk werkt dat wel.
Oudere versies vind je op deze github pagina: https://github.com/FreeTubeApp/FreeTube/releases (even 'assets' open klikken)
(zelf gebruik ik nog steeds 21.3 omdat bij de nieuwere versies de ondertiteling zo lelijk is :rolleyes: )
Willy3:
Ik weet niet of je al iets gedaan hebt, maar mocht je nog gewoon de nieuwste Freetube versie hebben staan, lees dan dit topic eerst door: https://github.com/FreeTubeApp/FreeTube/issues/6385 en probeer bij Videospelerinstellingen het Standaardvideoformaat te wijzigen naar 'Verouderde formaten'. Sluit Freetube af en start 'm opnieuw op. Doet ie het nu wel?
Ik heb de nieuwste versie ook nog eens bekeken en had inderdaad ook problemen. Na bovenstaande wijziging, deed ie het weer.
Edit: Sorry, iets te vroeg gejuigd: Weliswaar doet alles het weer, maar de enige resolutie is dan 360p. Geen echte oplossing dus.
Getuige boven aangehaalde topic op Github ligt het niet aan Freetube, maar aan Youtube.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
Naar de volledige versie