Interactief > Andere distributies

Gehoorapparaten geven geen geluid

(1/1)

Spidey-Westland:
LS

Ik heb nu op mijn laptop LinuxMint 22 geinstalleerd en krijg bij het koppelen van mijn gehoorapparaten geen interne foutmelding meer.

Echter hoor ik geen geluid op deze apparaten.

Ik heb een aantal schermafdrukken gemaakt van wat ik nu zie.

Met geluidinstellingen zie ik wel het geluid via de gehoorapparaten gaan. Echter de input is de Microfoon. en ik zie ook Firefox.
Ik verneem ook geen geluid met het testen.

Rara, waar zit dit kleine foutje?

Ronaldus:
Werkt, na het koppelen, het harder en zachter zetten van je pc geluid ook niet?

Bij koppelingsproblemen (wrs nu niet aan de orde?) helpt het om de apparaten te verwijderen en weer opnieuw te koppelen.
Die koppelingsproblemen zou je kunnen krijgen als je de hoorapparaten gekoppeld hebt gehad aan een ander apparaat (tv, mobiel, ...). Dan klopt de koppeling nadien in Ubuntu niet meer en moet je weer opnieuw koppelen.

Spidey-Westland:
LS

@Rolandus, Werkt, na het koppelen, het harder en zachter zetten, dat doet het niet.

Via verder zoeken kreeg ik een tip om "thewierdnut/asha_pipewire_sink" in LinuxMint installeren.

Dat is omdat de muziek opdit moment niet gestreamd wordt.

Wordt een lastig werkje.

SPW

Spidey-Westland:
Ik heb het opgelost. Ik heb er een document gemaakt maar die is te groot om als bijlage.

1: koppel je telefoon waarop de app staat van "xxx"  gehoorapparaat. Koppel je telefoon via bluetooth met je computer.

2: Koppel je gehoorapparaten via de USB SoundConnect.

3: Kijk via instellingen naar "geluid" en dan zie je bij uitvoerapparaat "xxx, etc"

Nu kan je muziek afspelen en dan hoor je dat in je gehoorapparaat.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie