Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Sound Converter convert niet...  (gelezen 1885 keer)

JesseBeau

  • Gast
Sound Converter convert niet...
« Gepost op: 2006/06/29, 20:05:33 »
Beste medeforummers,

Ik zou graag mijn mp3's, wma's en ogg's naar

Saamelainen

  • Gast
Sound Converter convert niet...
« Reactie #1 Gepost op: 2006/06/29, 20:58:13 »
Sound Converter 0.8.3 uit Synaptic werkt hier naar wens. Add file en dan controleren of de voorkeuren goed staan, zodat bv. een mp3 niet naar een mp3 geconverteerd wordt. Heb je daar op gelet?

JesseBeau

  • Gast
Sound Converter convert niet...
« Reactie #2 Gepost op: 2006/06/29, 21:07:13 »
Hij converteerd naar geen enkel formaat... ik heb echt alles al geprobeerd...

In de terminal geeft hij dit:

jessebeau@Ubuntu:~$ soundconverter
SoundConverter 0.8.6
  Gstreamer version: 0.8.12, Python binding version: 0.8.4
  using gnomevfssrc
Mime type skipped: image/jpeg (mail us if this is an error)
Cannot set permission on '/home/jessebeau/Music/Unknow Artist/Unknow Album/00-Unknow Title.mp3'
Cannot set permission on '/home/jessebeau/Music/Unknow Artist/Unknow Album/00-Unknow Title.mp3'
Cannot set permission on '/home/jessebeau/Music/Unknow Artist/Unknow Album/00-Unknow Title.mp3'
Cannot set permission on '/home/jessebeau/Music/Unknow Artist/Unknow Album/00-Unknow Title.mp3'
Cannot set permission on '/home/jessebeau/Music/Unknow Artist/Unknow Album/00-Unknow Title.mp3'
Cannot set permission on '/home/jessebeau/Music/Unknow Artist/Unknow Album/00-Unknow Title.mp3'
Cannot set permission on '/home/jessebeau/Music/Unknow Artist/Unknow Album/00-Unknow Title.mp3'
Cannot set permission on '/home/jessebeau/Music/Unknow Artist/Unknow Album/00-Unknow Title.mp3'
Cannot set permission on '/home/jessebeau/Music/Unknow Artist/Unknow Album/00-Unknow Title.mp3'
Cannot set permission on '/home/jessebeau/Music/Unknow Artist/Unknow Album/00-Unknow Title.mp3'
Cannot set permission on '/home/jessebeau/Music/Unknow Artist/Unknow Album/00-Unknow Title.mp3'
Cannot set permission on '/home/jessebeau/Music/Unknow Artist/Unknow Album/00-Unknow Title.mp3'
Cannot set permission on '/home/jessebeau/Music/Unknow Artist/Unknow Album/00-Unknow Title.mp3'
Cannot set permission on '/home/jessebeau/Music/Unknow Artist/Unknow Album/00-Unknow Title.mp3'

Volgens mij heeft hij een probleem met tags lezen, dit doet hij namelijk helemaal niet...
Iemand enig idee? Bij voorbaat dank! En bedant voor je reactie Saamelainen!

Saamelainen

  • Gast
Sound Converter convert niet...
« Reactie #3 Gepost op: 2006/06/29, 21:23:39 »
Ik ben een leek op het gebied van de terminal, maar wat ik hier uit opmaak is een rechtenprobleem. Hebben de bestanden in je homemap die je wilt gaan converteren wel lees- en schrijfrechten? Dat kun je zien door te rechterklikken op zo'n bestand en dan naar Eigenschappen en Rechten te gaan.

Offline bartek

  • Lid
    • http://bartek.blogsome.com
Sound Converter convert niet...
« Reactie #4 Gepost op: 2006/06/29, 21:28:31 »
Klinkt inderdaad alsof de rechten niet ingesteld zijn om deze file te bewerken
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

JesseBeau

  • Gast
Sound Converter convert niet...
« Reactie #5 Gepost op: 2006/06/29, 21:43:04 »
Als ik bij de eigenschappen kijk heb ik alle rechten... Of zie ik iets over het hoofd?

Saamelainen

  • Gast
Sound Converter convert niet...
« Reactie #6 Gepost op: 2006/06/29, 23:00:10 »
Gisteren is er een update van Soundconverter geweest en nu krijg ik hier zelf ook de melding no tags. Ik weet niet of dat er toevallig mee te maken heeft gehad, maar wat nu geholpen heeft is het installeren van gstreamer0.8-lame uit Synaptic. Dit heeft met encoding van mp3 te maken. Probeer het eens. De kans is groot dat het nu werken zal. :D

JesseBeau

  • Gast
Sound Converter convert niet...
« Reactie #7 Gepost op: 2006/06/29, 23:52:03 »
Dit pakket had ik al ge

budster

  • Gast
Sound Converter convert niet...
« Reactie #8 Gepost op: 2006/06/30, 00:00:40 »
Citaat van: JesseBeau
Mime type skipped: image/jpeg (mail us if this is an error)
Ik vind bovenstaande eigenlijk wel heel apart. is het niet gewoon een plaatje met een mp3 extentie?

JesseBeau

  • Gast
Sound Converter convert niet...
« Reactie #9 Gepost op: 2006/06/30, 00:17:52 »
Nee, dat komt doordat ik een hele map had toegevoegd en daar zat ook een plaatje bij. De rest van de bestanden speelt hij goed af :)