Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: firefox en hotmail  (gelezen 760 keer)

Offline WillemII

  • Lid
firefox en hotmail
« Gepost op: 2008/08/13, 15:01:45 »
Beste,

Telkens als ik mijn hotmail wil opstarten in firefox vraagt hij een upgrade van firefox. Nu is die upgrade kennelijk alleen in tar vorm, maar ik weet niet hoe ik dat dan moet gaan installeren. Is daar een uitleg voor?

Groentjes,

Willem

eric52

  • Gast
firefox en hotmail
« Reactie #1 Gepost op: 2008/08/13, 16:18:26 »
Hallo WillemII,  welke Linux gebruik je ? , mijn Ubunto (8.04) heeft gewoon de nieuwste Firefox ( 3.0.1) binnen gehaald via updates. Onder Windows kun je
Firefox zelfstandig update ( Help -- Update's) binnenhalen.

Als je de Synaptic pakketbeheer start en zoekt op Firefox staat deze daar "gewoon" bij.

succes

Offline WillemII

  • Lid
firefox en hotmail
« Reactie #2 Gepost op: 2008/08/13, 19:48:11 »
Ik gebruik de 7.10 Ik wil wel hoger, maar het probleem is dat ik een cd met fouten had. Dus wilde ik 8.04 downloaden, maar het gaat zo traag dat het uuuuuuuuuuuuuren in beslag zou nemen als ik daarmee verder ging. Hij download maar enkele kb per minuut. Ligt niet aan mijn server, ik heb het laten meten door de provider.

Groentjes,
Willem

Offline WillemII

  • Lid
firefox en hotmail
« Reactie #3 Gepost op: 2008/08/13, 20:08:42 »
probleem opgelost. Je moet de goede download site hebben, dan kun je een lokatie in de buurt vinden. Weten we dan ook weer.

Offline WillemII

  • Lid
firefox en hotmail
« Reactie #4 Gepost op: 2008/08/13, 20:11:30 »
http://www.ubuntu.com/getubuntu/download

en dan belgie kiezen. Voor de genen die het nog niet wisten

Dagdag,
Willem

artvds2708

  • Gast
firefox en hotmail
« Reactie #5 Gepost op: 2008/08/14, 10:25:28 »
of : https://shipit.ubuntu.com/
En je krijgt een GRATIS exemplaar thuis

Offline WillemII

  • Lid
firefox en hotmail
« Reactie #6 Gepost op: 2008/08/14, 14:19:51 »
Dat is ook al ok. Ik heb nu kunnen downloaden aan een normale tijd, half uurtje, en er zitten geen fouten in volgens de test. Dus, en het is geinstalleerd nu, dus nu maar hopen dat het niet als vorige keer fout loopt.

Groentjes,
Willem