Interactief > Andere distributies

Zoeken in Shop

(1/4) > >>

verwijderd:
Op PopOS (ubuntu) in de appstore genaamd Pop Shop wordt nu automatisch gezocht als ik in mijn menu iets intyp, hoe zet ik dit uit? (online zoeken ipv alleen op mijn hardeschijf)

vanadium:
Je bedoelt, als je in het zoekveld in het overzicht (dus *niet* in PopShop zelf) iets intypt, dan verschijnen er ook resultaten van Popshop, d.w.z., programma's die je kan installeren?

verwijderd:
Ik vergat te zeggen dat ik dash to panel samen met arcmenu gebruik, maar als ik dus zoek via dat menu dan krijg ik inderdaad zoekresultaten te zien van pop shop, dingen die niet geinstalleerd staan.

vanadium:
Nu duidelijk. Ga naar Instellingen, dan "Search" (Zoeken). Daar controleer je waarin moet gezocht worden. Zet daar "Software"  af (en andere dingen zoals Weather, Calculator, ... als je zoals mij vindt dat je niet telkens met allerlei resultaten uit totaal verschillende en niet relevante contexten  om de oren wil geslagen worden).

verwijderd:
Ik kan dat nergens meer vinden, ik denk dat ze dit hebben verwijderd of hebben verplaatst in de laatste update.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie