Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Vraagjes, Ubuntu Touch en Android/smartphone in het algemeen.  (gelezen 8648 keer)

Offline jos34

  • Lid
1.De Touch kan aanmelden zonder pincode, is dit normaal, hoort dit zo?
2.De volume regeling van de touch en ook Android is mij veel te grof, kan hier iets aan worden gedaan? Ik ken wel dit maar ik heb liever een optie in de telefoon zelf.
3.Muziek kan ik niet hervatten, tenzij ik in sluimer stand zet, scherm uit, is dit normaal?
4.Er is geen gescheiden volume voor koptelefoon en speaker, is dit normaal?
5.Ik kan niet pauzeren of naar een volgendnummer op de tast, is dit normaal bij een smartphone?
6.Ik kan niet op de tast pauzeren of een ander nummer opzetten. alleen volume regelen, mist ik ook en kon ook gewoon met de iPod.

Tot nu toe vind ik een smartphone niet echt een fijn apparaat om muziek mee te luisteren, in deze zin heb ik liever een iPod en vind het dan ook zeer jammer dat Apple die verwijderd heeft.
Maar kan iemand reacties geven op de 6 punten.
« Laatst bewerkt op: 2017/08/08, 15:17:55 door jos34 »

Offline Kees3

  • Lid
Re: Vraagjes, Ubuntu Touch en Android/smartphone in het algemeen.
« Reactie #1 Gepost op: 2017/08/08, 14:41:55 »
1. In Android is dit een instelling
2. Merk op mijn telefoon dat de volumeregeling met de volumeknoppen inderdaad nogal grof is. Als ik zelf de slider heen en weer schuif kan ik hem veel nauwkeuriger bedienen.

Offline jos34

  • Lid
Re: Vraagjes, Ubuntu Touch en Android/smartphone in het algemeen.
« Reactie #2 Gepost op: 2017/08/08, 15:20:31 »
1. In Android is dit een instelling
2. Merk op mijn telefoon dat de volumeregeling met de volumeknoppen inderdaad nogal grof is. Als ik zelf de slider heen en weer schuif kan ik hem veel nauwkeuriger bedienen.

2.Helaas gaat dit op de Ubuntu Touch werkt dit niet, de slider gaat uit beeld en de volume blijft gelijk.
Zowiezo rare volume regeling op veel apparaten. Ubuntu Touch heeft "maar" 20 standen, iPod/Sony 30 ongeveer. M'n TV 66 geloof ik. Ik heb een Beyer hooftelefoon versterker en die heeft er 135, daar kan ik heel precies volume mee regelen en zo zou het op elk apparaat ook moeten zijn vind ik.  Een Marantz AV Receiver had er zelfs 196 standen.

Tablet (Android) nog minder,slechts 15 standen.
« Laatst bewerkt op: 2017/08/08, 18:35:31 door jos34 »