Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: klibido  (gelezen 674 keer)

klibido
« Gepost op: 2007/07/29, 10:08:06 »
ok dit kom ik nu vaak tegen en weet niet wat ik er mee moet. Alleen het opnieuw installeren van klibido schijnt te werken:

There was an error writing to disk - the download queue has been paused. Chances are that the filesystem is out of space. Correct the error and restart the queue

en geloof mij als ik zeg dat mijn schijven nog lang niet vol zijn.
Ik praat niet te snel, je luisterd te langzaam ;-)

Offline vis

  • Lid
klibido
« Reactie #1 Gepost op: 2007/07/29, 12:04:24 »
Gebruik de zoekfunctie en zoek naar hellanzb. Dit lost het probleem van klibido niet op, maar heb je wel een veel beter programma, die alle pars automatisch download als ze nodig zijn en alles voor je uitpakt.

klibido
« Reactie #2 Gepost op: 2007/07/29, 12:15:07 »
kan toch gewoon via synaptic ?
maar buiten dat ik hou er niet van om problemen gewoon te laten, ik wil ze wel oplossen :D
Ik praat niet te snel, je luisterd te langzaam ;-)

Offline vis

  • Lid
klibido
« Reactie #3 Gepost op: 2007/07/29, 12:27:06 »
hellanzb kan via synaptic, maar daar staat een oudere versie, die minder goed werkt. Als je de nieuwste versie hebt, kan je hem op deze manier installeren:

http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=169749&highlight=hellanzb

alleen punt 6 moet je ook als sudo doen.

------------

Wat betreft klibido, helpt het om de .klibido map in je home partitie te verwijderen en dan om klibido opnieuw op te starten? Je moet dan wel weer opnieuw je account gegevens invoeren, maar misschien lost dat wel je probleem op.

klibido
« Reactie #4 Gepost op: 2007/07/29, 12:40:46 »
ok dank je.
na het probleem was dus de nzb zelf. dus het is al opgelost.
las ergens dat je in je map klibido en dan de map db het queue bestand moet verwijderen en klibido opnieuw opstarten en dat werkte.
Ik praat niet te snel, je luisterd te langzaam ;-)