Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Firefox problemen  (gelezen 1243 keer)

Offline dude

  • Lid
Firefox problemen
« Gepost op: 2008/09/12, 16:16:44 »
Sinds laatste update van Ubuntu heb ik enkele problemen met firefox:

- back en forward buttons zijn inactief, dwz ze zijn zichtbaar, maar ze zijn  fletser gekleurd ik kan ze niet gebruiken. Wat wel werkt: als ik met mijn rechtermuisknop op deze buttons klik, kan ik een pagina uit het verleden bekijken.
- als ik ga naar View > Customize dan sluit Firefox onverwacht.
- compiz uitschakelen helpt niet

Iemand een suggestie?

Offline dude

  • Lid
Firefox problemen
« Reactie #1 Gepost op: 2008/09/12, 16:20:29 »
Nog een probleem: als ik op de "uit" knop druk, sluit Ubuntu niet af. Het bovenste en onderste GNOME panel verdwijnen, de vensters blijven actief (zodat ik nu nog dit bericht kan typen).

Offline dude

  • Lid
Firefox problemen
« Reactie #2 Gepost op: 2008/09/12, 20:00:03 »
Laat maar: ik ga Ubuntu vanavond opnieuw installeren :-) Ik heb er zoveel mee gespeeld en zoveel erop geïnstalleerd... tijd om eens met een schone lei te beginnen.

cw

  • Gast
Firefox problemen
« Reactie #3 Gepost op: 2008/09/13, 15:14:31 »
Ik had vergelijkbare problemen, maar die zijn nu opgelost.
Zie post: http://forum.ubuntu-nl.org/topic/31653

Firefox problemen
« Reactie #4 Gepost op: 2008/09/13, 16:38:15 »
Neem Opera!!
De beste, ook voor Ubuntu.
Een trotse linux-beginner!

Firefox problemen
« Reactie #5 Gepost op: 2008/09/13, 16:52:25 »
ik heb soort gelijke probleem gekregen.. maar na installatie google earth. Ik heb de package verwijdert bij synaptic maar ik had handmatig geinstalleerd. Maar in iedere geval.

- firefox bladwijzers zijn er niet meer kan ook niks meer toevoegen of de backup die ik had van me bladwijzers weer toevoegen
- kan niet meer terug of naar volgende pagina met de 2 pijltjes.. kan niet meer refreshen, of laten stoppen.
- Bij het openen van firefox herstelt hij niet de startpagina.. maar is een blanke scherm als ik op Home druk dan gaat hij naar google (firefox) Pagina terwijl ik duidelijk op heb staan www.tweakers.net en dat hij dan mijn startpagina moet openen.

wat heb ik al gedaaN?

- ik heb firefox helemaal verwijdert. (via snaptic (firefox-3.0, firefox daarbij had ie ook ubufox verwijdert) heb later alles weer opnieuw toegevoegd. gereboot. maar nog steeds zelfde probleem.

iemand zelfde probleem gehad en oplossing gevonden?

edit: mijn probleem heb ik NIET opgelost.. ik heb gewoon even ubuntu opnieuw erop gezet was ik al langer van plan. Als iemand oplossing toch heeft post maar dan weet ik het voortaan ook als ik hem nogmaals tegen kom.

Offline Willemtk

  • Lid
Re: Firefox problemen
« Reactie #6 Gepost op: 2008/11/15, 17:53:20 »
Vooral geen updates downloaden, gewoon de oude firefox laten staan. Ik heb hem moeten herinstalleren om de firefox hotmail te kunnen laten werken. Ik doe geen updates, ik negeer de melding daarvan. Dan werkt ie prima