Teams > Forum feedback
forum offline
erik1984:
--- Citaat van: pinokkio op 2024/09/01, 13:43:58 ---volgens mij zijn ze hier aangesloten met deze site https://www.simplemachines.org/
--- Einde van citaat ---
Dat is de forumsoftware die wordt gebruikt, heeft niets met de hosting te maken.
Ben wel benieuwd naar de technische achtergrond van de 'downtime'. Was er gewoon tijdelijk te veel verkeer of staat er een proxy niet goed ingesteld o.i.d.?
pinokkio:
In ieder geval is een raar geval, en deze valt regelmatig uit zelfs langer dan een dag?Natuurlijk als je met een forum begint hoef je geen gratisse te nemen ben je niets mee.Er zijn er goedkope servers
ik heb een server kost me jaarlijks 188,88 euro en er staat 3 website,s op, als je op de link klikt zie je er al eentje van.
de beheerders van deze site kunnen daar niets aan doen, maar een ding moet je weten bij gratis geen support en niet veel mogelijkheden??
Polleke:
--- Citaat van: Ron op 2024/09/01, 17:58:28 ---
--- Citaat van: Polleke op 2024/09/01, 08:46:58 ---Ik heb aan Ron gevraagd op de 16e of hij op dit topic wilde reageren. Geen reactie.
--- Einde van citaat ---
Daar weet ik niets van, sorry, want ik reageer meestal gelijk.
Helaas heb ik in dit geval geen informatie, ik baal hier ook van.
--- Einde van citaat ---
Excuus voor deze wel hele late reactie. Ik heb op de vermelde datum geklikt op: Meld dit bericht aan de moderator.
pinokkio:
--- Citaat van: Mustangman1966 op 2024/08/17, 11:54:33 ---Wie kan men mailen als in het vervolg het forum weer uit de lucht is?
Ik heb afgelopen week contact gehad met HCC en die verwees met uiteindelijk door naar de beheerder van het forum, want het lag niet aan HCC.
--- Einde van citaat ---
Is ook wel eigenaardig dat ze de fout aan de beheerder door schuiven? Aangezien deze weinig al dan niets kan verrichten, als je niet persoonlijk in de server kan.
Indien van wel zouden ze eens kunnen kijken in de foutenlogs, maar ik vermoed dat dit niet mogelijk is?
Indien ze willen mogen ze gerust verhuizen naar mijn server, maar ik vermoed dat ze zelfs van deze forum geen backup hebben?
Tja we zullen er mee moeten leren leven zeker.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie