Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Gezocht: Welk video capturecard beste voor ubuntu?  (gelezen 1080 keer)

wvr

  • Gast
Gezocht: Welk video capturecard beste voor ubuntu?
« Gepost op: 2008/05/25, 23:17:11 »
welk merk werkt goed samen met ubuntu?

moet er een zijn met cinch vdeo in audio in.

iemand idee?

Offline Petervdw

  • Lid
Gezocht: Welk video capturecard beste voor ubuntu?
« Reactie #1 Gepost op: 2008/05/26, 12:00:57 »
Aan wvr
WinTV-PVR150 van Hauppauge.
Geen vaste cinch aansluitingen, maar via een verloop snoertje drie contra cinch aansluitingen.
Gebruik in de praktijk met Ubuntu viel een beetje tegen met VLC speler. Ik gebruik nu voor video nog steeds Windows.
Vr.groet, peter

wvr

  • Gast
Gezocht: Welk video capturecard beste voor ubuntu?
« Reactie #2 Gepost op: 2008/05/26, 21:58:40 »
Citaat van: Petervdw
Aan wvr
WinTV-PVR150 van Hauppauge.
Geen vaste cinch aansluitingen, maar via een verloop snoertje drie contra cinch aansluitingen.
Gebruik in de praktijk met Ubuntu viel een beetje tegen met VLC speler. Ik gebruik nu voor video nog steeds Windows.
Vr.groet, peter
ok! en het capturen onder ubuntu, wil dit?

Offline Petervdw

  • Lid
Gezocht: Welk video capturecard beste voor ubuntu?
« Reactie #3 Gepost op: 2008/05/28, 23:21:29 »
Aan wvr
Sorry voor de late beantwoording. Dat heeft een reden: Ik heb een boot, en die was bijna gezonken door toedoen van een sufferd. Nu volop bezig met verzekeringen, 2 motoren onder water, tanks vol, enz. Dus het forum is even blijven liggen. Zinken is de grootste ramp die je kan overkomen. Shit!
Om je heel eerlijk de waarheid te zeggen over dat capturen weet ik niets zinnigs te melden. Ik wil het met alle plezier voor je uitproberen, maar dan zul je wel even geduld moeten hebben, want ik kom er nu echt niet aan toe.
Vr.groet, peter