Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Dual layer branden ?  (gelezen 1395 keer)

Multiem

  • Gast
Dual layer branden ?
« Gepost op: 2006/03/01, 00:16:20 »
Ik heb hier een isotje van ongeveer 5,3 gig. Omdat die een beetje te groot is voor een single layer dvdtje heb ik maar een lege dual layer dvd gekocht.

Ik heb alleen nu het probleem dat ik niet weet of het wel uberhaupt mogelijk is om dit in ubuntu te branden en met welk programma dat zou moeten.

Heeft iemand daar misschien wat meer ervaring mee.

Offline zappa

  • Lid
    • http://www.c3c.be
Dual layer branden ?
« Reactie #1 Gepost op: 2006/03/01, 10:16:28 »
Zowel gnomebaker als k3b kunnen dat en ik vermoed graveman ook :)

Multiem

  • Gast
Dual layer branden ?
« Reactie #2 Gepost op: 2006/03/01, 15:20:10 »
Citaat van: zappa
Zowel gnomebaker als k3b kunnen dat en ik vermoed graveman ook :)
Graveman heb ik geprobeerd, die herkende de dual layer dvd niet lijkt het , gnomebakker en k3b heb ik nog niet geprobeerd.

Dus dat gaan we vanmiddag ff proberen :) Bedankt en ik laat wel even weten of het is gelukt

Offline zappa

  • Lid
    • http://www.c3c.be
Dual layer branden ?
« Reactie #3 Gepost op: 2006/03/01, 15:29:53 »
k3b en gnomebaker doen het zeker, desnoods manueel op double layer zetten.

Multiem

  • Gast
Dual layer branden ?
« Reactie #4 Gepost op: 2006/03/01, 17:00:29 »
Citaat van: zappa
k3b en gnomebaker doen het zeker, desnoods manueel op double layer zetten.
Eerst wou het niet lukken met gnomebaker, ik heb via een tip van een ander forum mijn firmware geupdate van de dvd brander, daarna ging het wel goed met gnomebaker, iig bedankt voor de tip.

Offline Dave

  • Lid
Dual layer branden ?
« Reactie #5 Gepost op: 2006/08/04, 14:50:43 »
gnomebaker nooit van gehoord.
welke van de 2 is aan te raden als meest allround voor iso en mp3 ala nero zeg maar.
tussen k3b of gnomebaker dus.

Azalin

  • Gast
Dual layer branden ?
« Reactie #6 Gepost op: 2006/08/04, 14:57:45 »
Dat hangt er helemaal maar vanaf wat je prettiger vindt werken. Gnomebaker is voor Gnome en k3b is eigenlijk voor KDE bedoeld. Uiteraard werken ze allebei in zowel Gnome als KDE. Ikzelf geef de voorkeur aan Gnomebaker, maar dat is meer omdat ik geen zin heb om allemaal KDE libraries te moeten installeren voor een brand programma. Plus Gnomebaker kan wat ik wil dat het doet ... Beiden zijn het goede programma's. Als je Gnome als je desktop hebt en je vindt het niet erg om allerlei KDE libraries te moeten installeren dan zou je k3b en Gnomebaker eens kunnen installeren en kunnen kijken welke je het lekkerst vindt werken.