Ondersteuning > Installatie

Wanneer geschiedt de automatische upgrade naar 21.10?

(1/2) > >>

Jenske:
"Ik ga ditmaal eens niet manueel "dist-upgrade" gebruiken", dacht ik, "omdat je normaal als gebruiker verwittigd wordt dat er een distributie upgrade kan gebeuren."

Ik zit nu met 21.04, mijn softwarebronnen zijn ingesteld zodat ik ook bij gewone upgrades wordt verwittigd (en niet alleen bij LTS-versies), ik doe zeer regelmatig een "ontdekken > updates" en af en toe zelfs een "muon > update", maarrrrrrr ....

... d'r gebeurt niks speciaals, behalve de aanpassingen en updates van programma's.

Wanneer ga ik het bericht krijgen dat er een upgrade kan gebeuren naar 21.10?

Of moet ik tóch manueel ingrijpen en een "dist-upgrade" afdwingen middels een sudoo'tje?

vanadium:
Ofwel nog wat geduld hebben - komt enkele weken na de officiële release (en dat is goed, want dan zijn de grootste kinderziekten er wel uit), ofwel zelf in gang zetten.

rico70:

--- Citaat van: Jenske op 2021/10/30, 16:30:24 ---
Of moet ik tóch manueel ingrijpen en een "dist-upgrade" afdwingen middels een sudoo'tje?

--- Einde van citaat ---
Met dist-upgrade ga je NIET naar een volgende versie

M_aD:
Ik heb de verwittiging van de nieuwe versie gehad op de dag dat hij uit kwam en kon direct upgraden van 21.04 naar 21.10.

Kijk hier anders even: https://discourse.ubuntu.com/t/impish-indri-release-notes/21951

Tom:
Waarom altijd de nieuwste versie ,de LTS versie word niet voor niks uitgebracht ,of je bent een Tester tsja dan  8-)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie