Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Twee schermen  (gelezen 428 keer)

Offline yJi

  • Lid
Twee schermen
« Gepost op: 2017/03/23, 12:40:01 »
Heb nu wel twee schermen maar allebei staan nog als het eerste scherm, mijn desktop scherm en mijn extra Denver scherm.
Maar dat dien je toch ook zo in te stellen dat je echt twee verschillende afbeeldingen hebt/krijg.

Ik zie dan wat over het hoofd in Windows 7, enig idee wat ik nu dan even niet meer zie.
Ooit had ik dat ook in alleen windows toen ik nog actief vertaalster was.
Toen had ik dat probleem nog niet, nu dus wel.

Alvast bedankt voor jullie oplossingen in Windows 7!
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro

Offline vanadium

  • Lid
Re: Twee schermen
« Reactie #1 Gepost op: 2017/03/23, 13:35:53 »
Je hebt je van forum vergist? Dit is een forum voor Ubuntu. Vragen over andere linux distributies kan je nog kwijt onder "andere distributies. Vragen over windows 7? Daar zijn de Windows fora voor.

Offline yJi

  • Lid
Re: Twee schermen
« Reactie #2 Gepost op: 2017/03/24, 09:02:14 »
Je hebt je van forum vergist? Dit is een forum voor Ubuntu. Vragen over andere linux distributies kan je nog kwijt onder "andere distributies. Vragen over windows 7? Daar zijn de Windows fora voor.

Neen, dat is dus ook niet zo, immers dit draait 'toevallig' wel in VirtualBox in Linux. Windows moet wel vanwege de drie progjes te maken hebbende met naaien/borduren/punchen. Deze draaien niet in Linux fijne zet van Wilcom.

Trouwens het probleem is opgelost!
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro

Offline ajjp

  • Lid
Re: Twee schermen
« Reactie #3 Gepost op: 2017/03/24, 10:00:03 »
Citaat
... immers dit draait 'toevallig' wel in VirtualBox in Linux.
Dat had dan wel vermeld mogen worden in de topic start.