Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: In Firefox snelkoppelingen in de bladwijzerbalk in een nieuw tabblad openen  (gelezen 2240 keer)

Offline Joshua822

  • Lid
Hi !

Is het mogelijk om te zorgen dat de snelkoppelingen in de bladwijzerbalk van Firefox in een nieuw tabblad geopend worden ?

Alvast bedankt !

Bij mij gebeurt dat al automatisch, maar misschien helpt het aanzetten van Bewerken -> Voorkeuren -> Tabbladen -> "Nieuwe vensters openen in een nieuw tabblad"?

Offline Joshua822

  • Lid
Dat staat bij mij al aangevinkt.

Ik heb het trouwens nog niet vermeld, maar ik gebruik Firefox versie 3.5, als dat wat zou uitmaken.

Met de rechtermuisknop openen in een nieuwe tab
Se non è vero, è ben trovato (als het niet waar is, is het goed gevonden)
Desktop: Kubuntu | Laptop:Lubuntu

Ik had je vraag verkeerd begrepen, door met je scrollwiel te klikken, open je een link op een nieuw tabblad :)

Offline chaos7

  • Lid
klikken met het muiswieltje op de koppeling



[edit]
cumulus007 was me net voor
leven is wat je overkomt terwijl je andere plannen maakt

Offline Joshua822

  • Lid
Bedankt, maar dat trucje ken ik al. Ik wil dat de koppelingen in de bladwijzerbalk ook in een nieuw tabblad openen als ik er met de linkermuisknop op klik.


Offline n00buntu

  • Lid
Ik wil dat de koppelingen in de bladwijzerbalk ook in een nieuw tabblad openen als ik er met de linkermuisknop op klik.
Ik gebruik zelf de extensie Tab Mix Plus voor dat soort zaken, en die heb ik zodanig ingesteld dat (o.a.) mijn bladwijzers standaard openen in een nieuwe tab.