Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Opgelost.Andere muziekspeler?  (gelezen 6407 keer)

Re: Ander muziekspeler?
« Reactie #25 Gepost op: 2010/08/24, 08:32:55 »
Dit zijn mijn schermafdrukken,dus niks geschaald of wat ook,alleen uitgesneden uit de totale schermafdruk.Je ziet dus dat Audecious een stuk kleiner is EN niet uitgerekt kan worden.Winamp mainscreen is ook op zijn kleinst.
« Laatst bewerkt op: 2010/08/24, 08:35:01 door Lowlands »
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.

Offline Mikkel

  • Lid
Re: Ander muziekspeler?
« Reactie #26 Gepost op: 2010/08/24, 21:22:40 »
Welke Winamp ben jij dan gewend? Die van 1990? :)

Als ik me niet vergis, bestond Winamp in 1990 nog niet. :P

Citaat
Sommige skins van Winamp zijn zo mooi, .........


Ik heb weinig met skins, maar dat had je misschien al begrepen. =D  Winamp is een muziekspeler, net als Audacious, dus die mogen (moeten) hier gewoon doen waarvoor ze gemaakt zijn: muziek laten horen. En die muziek klinkt echt niet beter als er tegelijkertijd allerlei flitsende dingen op het scherm te zien zijn. 8)  Bovendien, terwijl die speler in geminimaliseerd formaat muziek laat horen, ben ik intussen andere dingen aan het doen, dus voor mij hebben al die toeters en bellen geen meerwaarde. Voor een ander moet het er allemaal zo gelikt mogelijk uitzien, dus daarvoor zullen die skins zijn uitgedacht.


Dit zijn mijn schermafdrukken,dus niks geschaald of wat ook,alleen uitgesneden uit de totale schermafdruk.Je ziet dus dat Audecious een stuk kleiner is.........

Ik wil niet vervelend doen :rolleyes:, maar uiteraard is de schermafdruk van Winamp groter als je daar alle onderdelen in meeneemt en van Audacious alleen het 'hoofdgedeelte' op de foto zet. ^-^
Maar ieder z'n meug, hoor. Als je Audacious of welke andere speler dan ook, niks vindt vergeleken met Winamp, dan moet je hem niet gebruiken. Ik denk alleen dat geen enkele muziekspeler zich kan meten met Winamp. ^-^

Offline axelv

  • Lid
Re: Ander muziekspeler?
« Reactie #27 Gepost op: 2010/08/24, 21:32:39 »
Je kan misschien ook is naar Songbird kijken?

https://help.ubuntu.com/community/Songbird

http://getsongbird.com/


Axel

Re: Ander muziekspeler?
« Reactie #28 Gepost op: 2010/08/24, 21:39:51 »
Welke Winamp ben jij dan gewend? Die van 1990? :)

Als ik me niet vergis, bestond Winamp in 1990 nog niet. :P

Citaat
Sommige skins van Winamp zijn zo mooi, .........


Ik heb weinig met skins, maar dat had je misschien al begrepen. =D  Winamp is een muziekspeler, net als Audacious, dus die mogen (moeten) hier gewoon doen waarvoor ze gemaakt zijn: muziek laten horen. En die muziek klinkt echt niet beter als er tegelijkertijd allerlei flitsende dingen op het scherm te zien zijn. 8)  Bovendien, terwijl die speler in geminimaliseerd formaat muziek laat horen, ben ik intussen andere dingen aan het doen, dus voor mij hebben al die toeters en bellen geen meerwaarde. Voor een ander moet het er allemaal zo gelikt mogelijk uitzien, dus daarvoor zullen die skins zijn uitgedacht.


Dit zijn mijn schermafdrukken,dus niks geschaald of wat ook,alleen uitgesneden uit de totale schermafdruk.Je ziet dus dat Audecious een stuk kleiner is.........

Ik wil niet vervelend doen :rolleyes:, maar uiteraard is de schermafdruk van Winamp groter als je daar alle onderdelen in meeneemt en van Audacious alleen het 'hoofdgedeelte' op de foto zet. ^-^
Maar ieder z'n meug, hoor. Als je Audacious of welke andere speler dan ook, niks vindt vergeleken met Winamp, dan moet je hem niet gebruiken. Ik denk alleen dat geen enkele muziekspeler zich kan meten met Winamp. ^-^
Ik had het alleen over het main screen van zowel Audecious als Winamp.Het mainsreen van Audecious is niet uitrekbaar,de andere schermen wel.Waarom dan het mainscreen niet????
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.

Re: Ander muziekspeler?
« Reactie #29 Gepost op: 2010/08/24, 22:09:07 »
Aardig,komt in de buurt.Maar hij gaat gewoon ALLES afspelen als je hem heb laten scannen naar muziek op je pc.En geen orde naar artiest en nummers.Dus je moet steeds hem laten stoppen als hij een nummer gaat afspelen die je niet wil horen..En ik heb toch alle mogelijkheden daar naar afgezocht,dacht ik......
Kort gezegd,geen medialibrary zoals in Winamp......

Je moet toch van goede huize komen wil je Winamp kunnen namaken..........


Edit:Kan toch wel sorteren naar artiest enz.....In Filter.Dus komt toch heel erg in de buurt van Winamp!Denk dat ik deze maar blijf gebruiken... =D
« Laatst bewerkt op: 2010/08/24, 23:24:41 door Lowlands »
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.

Re: Opgelost.Andere muziekspeler?
« Reactie #30 Gepost op: 2010/08/25, 11:46:53 »
Ik dacht dat ik alle mogelijkheden had geprobeerd.Maar "filter" is een misleidende naam...
Maar wat ik nu wel ondervind dat bij afspelen van OggVorbis bestanden hij steeds een paar keer per nummer onderbreekt.En totem doet dat niet... :(
Misschien komt dat door dat hij niet zo goed in Ubuntu is geintrigeerd,want je kan bij eigenschappen van een muziekbestand niet voor Songbird kiezen,wel voor die andere spelers.Ook niet na opnieuw opstarten en in het toevoegmenu staat hij er ook niet bij!
(wel tig keren winamp! ??? )
« Laatst bewerkt op: 2010/08/25, 12:02:18 door Lowlands »
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.