Teams > Forum feedback

Het grote feedbacktopic voor het nieuwe forum

<< < (2/87) > >>

Johan van Dijk:
Dat is iets waar nog even naar gekeken moet worden.
Alle directe linkjes naar een bepaald bericht (bijv. deze naar jouw bovenstaande bericht) werken niet.

asilnevs:
Het ziet er allemaal weer anders uit maar dat zal wel wennen na een tijdje, zoals alles.
Wat me opvalt is dat ik links niet meer kan zien hoe lang men lid is (of vroeger hoeveel posts men op zijn naam had staan).
Als men op de naam klikt dan ziet men het aantal posts van die persoon ook niet meer, wel vanaf wanneer hij lid is.
Ik weet dat er vroeger al veel over gediscusieerd is, maar is het niet mogelijk als men met de muis op de naam gaat staan dat dan deze gegevens zichtbaar worden in een klein schermpje?
Voor de rest bedankt aan de mensen achter de schermen die hiermee bezig zijn  ;)

Leen2911:
Zo ziet er fraai uit is alleen wel weer even wennen .

Leen2911:

--- Citaat van: Leen2911 op 2012/04/21, 08:50:09 ---Zo ziet er fraai uit is alleen wel weer even wennen .
Nou ben ik wel benieuwt of het mogelijk is om de kleur en achtergrond is aan te passen,
daar ik met sommige kleuren last heb met duidelijk kunnen lezen.


--- Einde van citaat ---

FreeTheBee:
Ziet er goed uit, erg oranje, maar dat went wel :)

Het totaal aantal berichten staat nu in de statistieken in het gebruikersprofiel. Ik zou de aanmelddatum ook liever op de forum pagina's zien.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie