Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Updates onder crossover of Wine?  (gelezen 920 keer)

WillemM

  • Gast
Updates onder crossover of Wine?
« Gepost op: 2008/10/02, 21:25:38 »
Ik heb Crossover geinstaleerd en ben eigenlijk van een paar dingen behoorlijk onder de indruk Ms office aplicaties starten sneller op dan in Windows Photoshop CS2 draaid oo heel behoorlijk maar kan geen RAW (NEF) bestanden openen, maar het vreemdste vind ik dat ik geen updates voor de programas geistaleerd krijg, klopt dit of doe ik iets fout?

Bij voorbaat dank

Mvrgr

Willem

Updates onder crossover of Wine?
« Reactie #1 Gepost op: 2008/10/02, 22:59:08 »
Van Crossover weet ik het niet. Maar hoe hebt ge Wine geinstalleerd? Via Synaptic? Of hebt ge eerst de Wine repository toegevoegd? Of hebt ge gewoon het deb bestandje van hun site gehaald?

Updates onder crossover of Wine?
« Reactie #2 Gepost op: 2008/10/03, 14:19:30 »
Sinds CrossOver Office 7.0.2 kort geleden is er geen update meer geweest.

Offline lordnoid

  • Lid
Updates onder crossover of Wine?
« Reactie #3 Gepost op: 2008/10/03, 14:59:05 »
De standaard repositories bevatten oude versies. Door het volgende commando uit te voeren zul je sneller updates krijgen.
voor hardy:
sudo wget http://wine.budgetdedicated.com/apt/sources.list.d/hardy.list -O /etc/apt/sources.list.d/winehq.listdit voegt de pakketbron van wine zelf toe. De versies uit de repositories zijn wel beter getest ed. dus als je huidige versie prima werkt is het beter die gewoon te houden.

Updates onder crossover of Wine?
« Reactie #4 Gepost op: 2008/10/03, 15:11:33 »
Het gaat waarschijnlijk om updates voor programma's die onder Wine draaien (Photoshop e.d.).
En ja, je doet iets fout waarschijnlijk.

WillemM

  • Gast
Updates onder crossover of Wine?
« Reactie #5 Gepost op: 2008/10/03, 15:42:57 »
Klopt ik wil de updates van de programmas instaleren en dat lukt niet, maar ik heb begrepen dat dit dus wel zou moeten kunnen, dan ga ik nog even verder zoeken, in ieder geval alvast bedankt.

Mvrgr

Willem