Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Network manager applet  (gelezen 942 keer)

Network manager applet
« Gepost op: 2007/04/08, 11:08:06 »
Hoi,

Als ik mijn computer opstart en ik ben ingelogd, dan geeft het networkmanager applet aan dat er geen netwerkverbinding is. Als ik op het icoontje klik, dan staat mijn draadloos netwerk er wel bij. Ik selecteer mijn draadloos netwerk en geef het wachtwoord in maar ik krijg geen verbinding. Hij blijft wel proberen.
Ik moet nu elke keer in het networkmanager applet het netwerk uitzetten, naar systeem->network gaan en mijn netwerkverbinding uitzetten en terug aanzetten.

Het networkmanager applet geeft dus wel nog altijd aan dat het netwerk uitgeschakeld is.

Weet iemand hoe ik het networkmanager applet aan de praat krijg?

Systeem:
Toshiba Sattelite PIV 2,8MHz
Ubuntu Fiesty Fawn
Netwerkkaart D-Link AirPlus DWL-650+ in mijn pcmcia-slot
Driver: Texas Instruments ACX 100 22Mbps wireless interface

Alvast bedankt,

1501

  • Gast
Network manager applet
« Reactie #1 Gepost op: 2007/04/08, 11:13:48 »
Volgens mij heeft Feisty nog geen cardreader....

Network manager applet
« Reactie #2 Gepost op: 2007/04/08, 16:30:33 »
Citaat van: 1501
Volgens mij heeft Feisty nog geen cardreader....
Hoe bedoel je?

Ik zit nu op het internet met mijn pcmcia-kaartje. Alleen niet via de networkmanager...

Offline profoX

  • Lid
    • wesley
    • Lionslink
Network manager applet
« Reactie #3 Gepost op: 2007/04/08, 16:39:00 »
Die bug met acx is al bekend in Feisty, en het kan goed zijn dat het niet opgelost zal geraken voor de uiteindelijke release, dus de enige oplossing is om Network-manager uit te schakelen of te verwijderen.
Human Knowledge Belongs To The World -- Antitrust (2001)
Nederlandstalige Ubuntu documentatie van Ubuntu-NL (wiki)

Network manager applet
« Reactie #4 Gepost op: 2007/04/08, 21:49:43 »
Citaat van: profoX
Die bug met acx is al bekend in Feisty, en het kan goed zijn dat het niet opgelost zal geraken voor de uiteindelijke release, dus de enige oplossing is om Network-manager uit te schakelen of te verwijderen.
thx Profox, nu weet ik waar ik sta. De definitieve versie komt toch deze maand uit. Hier wacht ik wel eventjes op :)