Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Firefox vensters  (gelezen 532 keer)

Offline hvb

  • Lid
Firefox vensters
« Gepost op: 2008/07/20, 14:28:29 »
Sinds firefox 2.0.15 (als ik me niet vergis) heb ik problemen met firefox onder windows.
Opeens zag ik een brede bruine balk onder aan firefox verschijnen, die ik niet kan wegtrekken en dus van mjin zichtbare beeld afgaat.
Omdat firefox 3 net was verschenen besloot ik te updaten naar 3 om van deze balk af te zijn. Maar in 3 waren de problemen nog groter. Ik kan nu geen vensters openen, bij de Postbank kan ik niet meer uitloggen, en firefox kan ik afsluiten maar niet meer herstarten (blijft op de achtergrond draaien). Sinds vandaag heb ik ook weer een brede balk.
Ik heb ondertussen geüpdatet naar 3.0.1 , weer terug naar 2.0.16, en weer naar 3.0.1, maar niks helpt. Noodgedwongen moet ik nu internet explorer gebruiken.

Misschien dat een schone installatie wel helpt, maar dan ben ik mijn wachtwoorden en bladwijzers kwijt.
Ik meen ook iets gelezen te hebben over problemen met AVG.

Heeft iemand een (andere) oplossing?

vr. gr.
Hans

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Firefox vensters
« Reactie #1 Gepost op: 2008/07/20, 14:31:59 »
Citaat van: hvb
Sinds firefox 2.0.15 (als ik me niet vergis) heb ik problemen met firefox onder windows.
Windows.... dan zit je hier verkeerd....  :-)

Offline hvb

  • Lid
Firefox vensters
« Reactie #2 Gepost op: 2008/07/20, 15:07:35 »
Ik weet het pjotr maar ik heb net ubuntu 8.04.1  op mijn nieuwe computer gezet (dualboot, met partitioneren met gparted en al, ik begin het te leren), zonder al te veel protesten. Wel graag windows als eerste opstarten, was de opmerking, vooruit dan maar.
Voor mijn kinderen moet ik natuurlijk wel een goed werkend systeem onder windows houden en dan liever geen windows programma's. Ze zijn al gewend aan open office , thunderbird en firefox, en mijn oudste dochter heeft ubuntu op haar computer staan. Dit komt haar goed van pas bij haar studie wiskunde want daar is het één en al linux (centos?) dat gebruikt wordt.
 Nu mijn jongste dochter nog, maar desondanks blijven er natuurlijk nog de spelletjes en de vele cd-roms die bij de schoolboeken zitten. Leuk is dat een ander meisje uit haar klas waarmee ze moest samenwerken ook open office gebruikt en een derde nu belangstelling toont voor deze gratis kantoorsoftware.

Hans