Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: E-mail adres  (gelezen 2921 keer)

lasber

  • Gast
E-mail adres
« Gepost op: 2008/12/04, 12:58:25 »
Geachte Ubuntu lezers!
Bij het registreren kan men een vinkje zetten voor  ( e-mail verbergen voor anderen)
toch krijg ik iedere dag 15 a 20 mails van diverse Ubuntu gebruikers
en dat vind ik helemaal niet leuk daarom heb ik besloten mijn lidmaatschap op te zeggen,
maar hoe pak ik dat aan, ( HOE ZEG IK OP)
Berlas

Offline Rulus

  • Lid
Re: E-mail adres
« Reactie #1 Gepost op: 2008/12/04, 13:02:45 »
Ben je wel zeker dat de mails via dit forum komen? Je e-mailadres is namelijk onzichtbaar voor alle leden en niet-leden..

Offline Bitbuntu

  • Lid
Re: E-mail adres
« Reactie #2 Gepost op: 2008/12/04, 13:05:53 »
Ofwel krijg je mailtjes van die topics waar je op gereageerd hebt en via mail op de hoogte wordt gehouden als er reacties bijkomen.

Offline KenSentMe

  • Lid
    • http://www.vandenieuwenhof.nl
Re: E-mail adres
« Reactie #3 Gepost op: 2008/12/04, 13:45:19 »
Het kan ook zijn dat je geabonneerd bent op de mailinglijst van Ubuntu-nl. Meer informatie hierover en hoe je kunt opzeggen vind je op: https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-nl

Re: E-mail adres
« Reactie #4 Gepost op: 2008/12/04, 22:18:40 »
als hetgeen van femke het geval is,, dan zou je tot nu toe, 5 mailtjes hebben ontvangen.. aangezien dat een logische reden is, denk ik dat je flink aan het overdrijven bent

Skilltone

  • Gast
Re: E-mail adres
« Reactie #5 Gepost op: 2008/12/04, 22:49:21 »
als hetgeen van femke het geval is,, dan zou je tot nu toe, 5 mailtjes hebben ontvangen.. aangezien dat een logische reden is, denk ik dat je flink aan het overdrijven bent

overdrijven is een vak ;)

Re: E-mail adres
« Reactie #6 Gepost op: 2008/12/05, 10:25:02 »
Ik denk dat je lid bent van de mailing list, of dat je inderdaad bericht ontvangt voor elke reactie...
Ook als men je zelfs berichten stuurt kan je in alle gevallen (als je Gmail hebt teminste) ook gewoon een filter aanmaken ;)
PC: Processor - AMD Athlon II X4 640 (quad core, 3.0GHz), 4GB DDR2 RAM 800MHz, Videokaart: ATI Sapphire HD4850 met 512MB geheugen, 500gb 7200RPM HDD, Ubuntu 12.04 LTS

Wat doe je als je vraag is opgelost?

Offline Hanssun

  • Lid
Re: E-mail adres
« Reactie #7 Gepost op: 2008/12/06, 17:26:41 »
volg eerst eens de tips op van Femke dan is volgens mij het probleem toch opgelost en hoef je niet op te zeggen ;)

Gr Hans,

Offline dennus

  • Lid
Re: E-mail adres
« Reactie #8 Gepost op: 2008/12/07, 09:52:25 »
en dat vind ik helemaal niet leuk daarom heb ik besloten mijn lidmaatschap op te zeggen

Als je maar weet dat het tot nu betaalde lidmaatschapgeld niet terug betaald wordt :-)

Offline Bitbuntu

  • Lid
Re: E-mail adres
« Reactie #9 Gepost op: 2008/12/08, 23:11:06 »
en dat vind ik helemaal niet leuk daarom heb ik besloten mijn lidmaatschap op te zeggen

Als je maar weet dat het tot nu betaalde lidmaatschapgeld niet terug betaald wordt :-)

Kom nou, je kan die man toch de helft van het gene hij betaald heeft terugstorten ;) Ofwel ter kompenstatie zou ik die man een gratis lidmaatschap van 2 jaar geven ipv 1. Wat denk je?

Offline Soul-Sing

  • Lid
Re: E-mail adres
« Reactie #10 Gepost op: 2008/12/09, 08:55:32 »
Geachte Ubuntu lezers!
Bij het registreren kan men een vinkje zetten voor  ( e-mail verbergen voor anderen)
toch krijg ik iedere dag 15 a 20 mails van diverse Ubuntu gebruikers
en dat vind ik helemaal niet leuk daarom heb ik besloten mijn lidmaatschap op te zeggen,
maar hoe pak ik dat aan, ( HOE ZEG IK OP)
Berlas

heb je je ingeschreven op de mailinglist van ubuntu-nl? (iets serieuzer mag er wel ingegaan worden op de vraag....)