Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Verkiezingen gemeenschapsraad 2016: Het stemmen kan beginnen  (gelezen 20635 keer)

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Verkiezingen gemeenschapsraad 2016: Het stemmen kan beginnen
« Gepost op: 2016/03/07, 16:15:44 »
Vanaf nu kan er gestemd worden voor de gemeenschapsraad door iedereen die lid is van de stemgerechtigden-launchpadgroep. Stemmen kan tot dinsdag 15 maart (tot 23:59:59, maar ik zou het daar niet op laten aankomen ;)).

Wat is de gemeenschapsraad?
http://wiki.ubuntu-nl.org/community/Gemeenschapsraad

Ik ben stemgerechtigde, hoe kan ik stemmen?
Kies uit de kandidatenlijst de drie personen die jij het liefst in de komende gemeenschapsraad wil zien. Stuur ze (in volgorde, je eerste keus weegt zwaarder dan je derde keuze), naar het volgende mailadres: ubuntu-nl-stemgerechtigden <at> lists <punt> launchpad.net . Een mogelijk voorbeeldmailtje zou zijn:
Citaat
Hallo, mijn stem gaat naar:
1. naam eerste persoon
2. naam tweede persoon
3. naam derde persoon

Zorg ervoor dat het mailadres dat je gebruikt om het mailtje te sturen bekend is bij Launchpad.

Hoe worden de stemmen opgeteld na de verkiezingen?
De persoon op plaats 1 krijgt drie punten, de persoon op plaats 2 krijgt twee punten, en de persoon op plaats 3 krijgt één punt. Vervolgens worden alle punten die een kandidaat heeft gekregen opgeteld, en wordt de top drie de nieuwe gemeenschapsraad.

Alleen stemmen die in het mailinglistarchief staan worden meegeteld, controleer dus even of alles goed gegaan is.

Ik heb een vraag/er gaat iets mis. Wat nu?
Voeg een reactie toe in dit topic, of stuur een mailtje aan de gemeenschapsraadslijst: gemeenschapsraad <at> lists <punt> ubuntu-nl <punt> org.

Offline testcees

  • Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
Re: Verkiezingen gemeenschapsraad 2016: Het stemmen kan beginnen
« Reactie #1 Gepost op: 2016/03/07, 19:48:21 »
Ik heb een vraag/er gaat iets mis. Wat nu?
Er gaat echt iets mis. Er zijn 5 personen die hebben aangegeven zich vrijwillig in te willen zetten voor de Ubuntu-nl gemeenschap door het werk van de gemeenschapsraad op zich te nemen. Fijn. :)

Nu wordt er gevraagd hiervan een aantal (2) personen teleur te stellen door er 3 uit te kiezen! Belachelijk, je moeten blij zijn dat er überhaupt (net genoeg) kandidaten zijn.

zijn er 4 of minder kandidaten, dan wordt de gemeenschapsraad opgeheven.

Word wakker! Als deze 5 kandidaten gezamenlijk de zogenaamde gemeenschapsraad willen vormen: prima. Stemmen is niet nodig, eerder schadelijk voor de motivatie. Stop dit spelletje!

Dat er een stemming is als er tientallen vrijwilligers staan te trappelen kan ik begrijpen maar nu niet. >:(

Note: zijn er eigenlijk nog wel voldoende kandidaten? Is er na 19 februari nog contact geweest met Oerheks? Het account van Oerheks is opgezegd: https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?topic=96186.msg975731
Tot 19 februari was Oerheks zeer actief op het Ubuntu-nl IRC kanaal (en wat mij betreft een goede kandidaat).
« Laatst bewerkt op: 2016/03/07, 21:23:03 door testcees »
Klik links bovenin op Documentatie

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Verkiezingen gemeenschapsraad 2016: Het stemmen kan beginnen
« Reactie #2 Gepost op: 2016/03/07, 20:44:48 »
Stemmen is een prima methode om draagvlak te creëren voor de gemeenschapsraad. Het geeft democratische legitimatie aan de gekozenen, die geacht worden de gemeenschap te vertegenwoordigen.

Ik ondersteun het stemproces dus ook volledig en heb vandaag al gestemd.  :)
« Laatst bewerkt op: 2016/03/07, 20:49:20 door Pjotr »

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Verkiezingen gemeenschapsraad 2016: Het stemmen kan beginnen
« Reactie #3 Gepost op: 2016/03/08, 00:06:03 »
Los daarvan, kunnen de gekozenen volgens mij altijd besluiten om uit te breiden.
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Verkiezingen gemeenschapsraad 2016: Het stemmen kan beginnen
« Reactie #4 Gepost op: 2016/03/08, 00:23:30 »
Los daarvan, kunnen de gekozenen volgens mij altijd besluiten om uit te breiden.
Dat lijkt me niet erg respectvol jegens de kiezers.... Waarom stemmen we dan nog?  :P

Als gevolg van deze verkiezing worden er nu drie leden gekozen uit vijf kandidaten. Daar moet het dan toch bij blijven? Anders zouden de verkiezingen een Sowjetunie-achtig karakter krijgen. :)

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Verkiezingen gemeenschapsraad 2016: Het stemmen kan beginnen
« Reactie #5 Gepost op: 2016/03/08, 07:13:19 »
Uitbreiden met verkiezingen welteverstaan. Is dacht ik in het verleden ook al wel eens gedaan.

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Verkiezingen gemeenschapsraad 2016: Het stemmen kan beginnen
« Reactie #6 Gepost op: 2016/03/08, 09:21:58 »
Waarom stemmen we dan nog?
We stemmen, omdat het democratisch hoort te zijn.
Binnen Ubuntu kennen we geen coalities, het is dus democratischer dan de overheid.
Daarbij is het stemmen op het aantal mensen dat nu gewenst is.
Over 3 maanden kan de situatie anders zijn en kunnen er aanpassingen nodig zijn, dit kan dan gebeuren door te stemmen op mensen voor een uitbreiding, of door iedereen te (laten) vervangen.
Hoe e.e.a. in de reglementen staat, weet ik even niet zo snel.
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Re: Verkiezingen gemeenschapsraad 2016: Het stemmen kan beginnen
« Reactie #7 Gepost op: 2016/03/08, 11:28:32 »
Stemmen is een prima methode om draagvlak te creëren voor de gemeenschapsraad. Het geeft democratische legitimatie aan de gekozenen, die geacht worden de gemeenschap te vertegenwoordigen.

Ik ondersteun het stemproces dus ook volledig en heb vandaag al gestemd.  :)
Ik vind het ook een prima methode en ondersteun het stemproces ook volledig.
Vandaar dat ik zelf ook al heb gestemd (niet op mij zelf maar op 3 andere van de lijst natuurlijk).
Ubuntu 22.04 pc 64 bit  en Ubuntu Server 22.04 met Nextcloud 27

Offline Parbo

  • Vertaalteam
Re: Verkiezingen gemeenschapsraad 2016: Het stemmen kan beginnen
« Reactie #8 Gepost op: 2016/03/09, 17:21:55 »
Beste mensen,
Als lid van het Nederlandse vertaalteam wil ik graag stemmen,  maar zou het niet handig zijn als de kandidaten even worden voorgesteld?  Als ik klik op Kandidatenlijst zie ik 4 namen: Timo, Asphyxia, Mustangman1966 en Soul-Sing. Wordt ik geacht iedereen te kennen of is er een andere pagina waar de kandidaten zich hebben voorgesteld?
Ubuntu Dutch Translators

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Verkiezingen gemeenschapsraad 2016: Het stemmen kan beginnen
« Reactie #9 Gepost op: 2016/03/09, 17:54:53 »
Beste mensen,
Als lid van het Nederlandse vertaalteam wil ik graag stemmen,  maar zou het niet handig zijn als de kandidaten even worden voorgesteld?  Als ik klik op Kandidatenlijst zie ik 4 namen: Timo, Asphyxia, Mustangman1966 en Soul-Sing. Wordt ik geacht iedereen te kennen of is er een andere pagina waar de kandidaten zich hebben voorgesteld?
Eigenlijk word je geacht iedereen te kennen..... Als je tenminste een "oudgediende" op dit forum bent. Want dan leer je de mensen al vrij snel redelijk goed kennen.  :)

Offline asphyxia

  • Forumteam
Re: Verkiezingen gemeenschapsraad 2016: Het stemmen kan beginnen
« Reactie #10 Gepost op: 2016/03/09, 19:11:09 »
Beste mensen,
Als lid van het Nederlandse vertaalteam wil ik graag stemmen,  maar zou het niet handig zijn als de kandidaten even worden voorgesteld?  Als ik klik op Kandidatenlijst zie ik 4 namen: Timo, Asphyxia, Mustangman1966 en Soul-Sing. Wordt ik geacht iedereen te kennen of is er een andere pagina waar de kandidaten zich hebben voorgesteld?

Bitte, kandidaat Oerheks niet vergeten...
'Vroeger' is zo'n korte presentatie der kandidaten wel eens gedaan. Van mij hoeft het niet echt, daarbij was het nu al hakken over de sloot met het aantal kandidaten. Tenslotte, als ik de lijsten van kiesgerechtigden en kandidaten naast elkaar leg, kunnen we niet echt onbekenden voor elkaar zijn...   
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: Verkiezingen gemeenschapsraad 2016: Het stemmen kan beginnen
« Reactie #11 Gepost op: 2016/03/10, 19:31:03 »
Eigenlijk word je geacht iedereen te kennen..... Als je tenminste een "oudgediende" op dit forum bent. Want dan leer je de mensen al vrij snel redelijk goed kennen.  :)
Het is wel goed om in de gaten te blijven houden dat Ubuntu NL meer is dan alleen het forum. We hebben ook een vertaalteam en mensen die via IRC of de mailinglijst ondersteuning bieden om maar wat te noemen. De gemeenschapsraad zet zich ook in voor de andere onderdelen

Re: Verkiezingen gemeenschapsraad 2016: Het stemmen kan beginnen
« Reactie #12 Gepost op: 2016/03/11, 13:38:04 »
Misschien als je meer info wilt over een bepaalde persoon, dat je deze dan een pb stuurt, dat is ook een optie.
Ubuntu 22.04 pc 64 bit  en Ubuntu Server 22.04 met Nextcloud 27

Frederik

  • Gast
Re: Verkiezingen gemeenschapsraad 2016: Het stemmen kan beginnen
« Reactie #13 Gepost op: 2016/03/11, 13:48:18 »
Misschien als je meer info wilt over een bepaalde persoon, dat je deze dan een pb stuurt, dat is ook een optie.

Wat een amateuristisch gedoe zeg. Als ik op een persoon wil stemmen, zoals dat bijvoorbeeld ook in de politiek gaat, dan stellen kandidaten zich netjes voor en vertellen ze wie ze zijn, wat ze doen en waar ze voor staan. Ik ben hier niet gisteren binnen komen wandelen maar wie de kandidaten zijn: ik heb werkelijk geen flauw idee.

Offline Soul-Sing

  • Lid
Re: Verkiezingen gemeenschapsraad 2016: Het stemmen kan beginnen
« Reactie #14 Gepost op: 2016/03/11, 19:05:01 »
launchpad: Soul-Sing: https://launchpad.net/~soulzing
iedereen heeft zo' n pagina

Offline Parbo

  • Vertaalteam
Re: Verkiezingen gemeenschapsraad 2016: Het stemmen kan beginnen
« Reactie #15 Gepost op: 2016/03/12, 09:05:32 »
Na al deze reacties op mijn post moet ik toch tot de conclusie komen dat het een stemgerechtigde niet gemakkelijk wordt gemaakt te stemmen. Op wie? Ik ben geen regelmatige forumbezoeker en ik ben ook niet van plan op zoek te gaan naar informatie over de kandidaten. Zo zie ik op de pagina van soul-sing "niets" staan. Ik weet dus echt niet op wie ik moet stemmen en zal het deze keer ook niet doen, ook al voel ik me wel betrokken bij Ubuntu-NL vanwege mijn vertaalteamlidmaatschap.
Ubuntu Dutch Translators

Re: Verkiezingen gemeenschapsraad 2016: Het stemmen kan beginnen
« Reactie #16 Gepost op: 2016/03/12, 11:02:42 »
Na al deze reacties op mijn post moet ik toch tot de conclusie komen dat het een stemgerechtigde niet gemakkelijk wordt gemaakt te stemmen. Op wie? Ik ben geen regelmatige forumbezoeker en ik ben ook niet van plan op zoek te gaan naar informatie over de kandidaten. Zo zie ik op de pagina van soul-sing "niets" staan. Ik weet dus echt niet op wie ik moet stemmen en zal het deze keer ook niet doen, ook al voel ik me wel betrokken bij Ubuntu-NL vanwege mijn vertaalteamlidmaatschap.
Misschien moet je de vraag eens anders stellen, wat wil je van de kandidaten weten?
We kunnen ons wel voorstellen met naam, maar waar ben je specifiek naar op zoek in een kandidaat?
Ubuntu 22.04 pc 64 bit  en Ubuntu Server 22.04 met Nextcloud 27

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Verkiezingen gemeenschapsraad 2016: Het stemmen kan beginnen
« Reactie #17 Gepost op: 2016/03/12, 13:35:31 »
Dat lijkt me een zeer terechte vraag. We kunnen ons wel voorstellen, maar wellicht zit net dat beetje informatie dat je zoekt er niet bij. Vertel, wat wil je weten? :)
Ik denk dat alle kandidaten met alle plezier antwoord zullen geven!

Offline Parbo

  • Vertaalteam
Re: Verkiezingen gemeenschapsraad 2016: Het stemmen kan beginnen
« Reactie #18 Gepost op: 2016/03/12, 17:13:36 »
Ik ben alleen geïnteresseerd in wat de kandidaten doen binnen de Ubuntu-gemeenschap.
Ubuntu Dutch Translators

Offline asphyxia

  • Forumteam
Re: Verkiezingen gemeenschapsraad 2016: Het stemmen kan beginnen
« Reactie #19 Gepost op: 2016/03/12, 21:24:10 »
Ik ben alleen geïnteresseerd in wat de kandidaten doen binnen de Ubuntu-gemeenschap.

Ok, ik wil best een aftrapje geven. Misschien is de bal helemaal bij Parbo leggen ook niet helemaal fair. Dus een klein ideetje voor degenen die niet helemaal het beeld van mij hebben:

Zoals jullie aan mijn avatar kunnen zien, ben ik een KDE-fan en lid van het forumteam.
Mijn geliefde nickname heeft niets te maken met wurgsex, maar alles met het briljante hackprogramma 'asphyxia2' uit de Millenium Trilogie van Stieg Larsson, zoals velen uit mijn omgeving tegelijk herkenden maar wat minder hier. Vandaar nog even de herhaling van dit feit.
Ik gebruik Ubuntu al sinds 2009, en heb zoals zovelen ook wat distrohopping achter de rug. Ik heb bv. zelfs Fedora een tijdje gebruikt, maar ben altijd teruggekeerd naar het begin van mijn Linux-tijd.
Voor het forumteam heb ik nog een korte tijd bij het vertaalteam activiteiten verricht.

Daarop inhakend, wil ik graag de post van Johan van Dijk nog eens aanhalen, dat Ubuntu-nl veel meer inhoudt dan dit forum. Kijk eens naar het subboard 'Teams' alhier, en die mensen hebben ook interne mailinglijsten en wat al dan niet. Daarnaast zijn vele leden binnen hun kringen actief met helpen en/of promoten. Dan hebben we ook nog de mensen op IRC die dagelijks actief zijn, en de server die gehost wordt op HCC behoeft ook onderhoud. Ook daarvoor zijn mensen actief. Er gebeurt veel meer dan we op dit forum zien. En we willen graag dat dit goed door blijft lopen, en we willen ook een degelijke spreekbuis naar de Global Community van Ubuntu zijn.

Een soort van 'ideologisch programma' heb ik niet. Zo zit ik niet helemaal in elkaar.
Ik heb ook ooit zwoegende pogingen gedaan om de Ubuntu Code of Conduct te ondertekenen, maar dit kostte -voor mij dan- zoveel hoofdbrekens met versleutelende codes en gedoe, dat ik de handdoek in de ring heb gegooid en me heb voorgenomen naar deze Code te leven -in al zijn sprankelende simpelheid- en de administratieve afhandeling als secundaire (zo niet tertiaire) doelstelling te plaatsen.

Hopende ideeen voor de toekomst? Ik zou graag in de gelegenheid zijn, om wat microstapjes (veel meer zal het niet zijn) te kunnen zetten richting dialoog tussen al die verschillende Linux-communities. Het zijn me wat teveel vermeende alwetende kerkafsplitsingen. Terwijl we zoveel gemeen hebben.

Mijn persoonlijke dingen scherm ik enigszins af. Binnen mijn huidige team kennen ze me, maar dat betekent voor mij niet dat dit als vanzelfsprekend voor iedereen hoeft te zijn. De term 'als je niets hebt te verbergen, heb je ook niets te vrezen' die de laatste jaren uit den boze gebezigd wordt, heeft me derhalve gefascineerd over zijn oorsprong. Enkele minuten zoekwerk leerde me dat deze uitspraak oorspronkelijk van Joseph Goebbels komt. De man was trouwens een halve Nederlander, en hij sprak ook Nederlands omdat hij jarenlang in Nederland op school is geweest (altijd leuke feitjes bij verhitte discussies  :evil:).

Desalnietteplus, toch ben ik best wel doorsnee: ik woon in Zuid-Limburg en werk in Duitsland. Ik ben een vader van 4 kinderen, en bovenal heb ik gewoon een kop, romp, twee armen en twee benen en ben gewoon een mens zoals jullie allen.

Ik hoop dat dit wat duidelijkheid geeft...  ;)
« Laatst bewerkt op: 2016/03/12, 23:14:42 door asphyxia »
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]

Re: Verkiezingen gemeenschapsraad 2016: Het stemmen kan beginnen
« Reactie #20 Gepost op: 2016/03/13, 10:57:47 »
Mijn naam is Mustangman1966 en zoals mijn naam al zegt ben ik een Mustang liefhebber, zelf ben ik de trotse eigenaar van een Mustang uit 1966. Ik ben 35 jaar oud, getrouwd en heb 2 lieve kinderen. Ik ben beveiliger van beroep en daarom ook vaak op de meest vreemde tijden actief op het forun.

Sinds 2013 ben ik gaan snuffelen aan Ubuntu en Xubuntu en dit is mij zeer goed bevallen. Het is gestart omdat ik een oudere laptop waarvan de HD defect was gegaan en ik geen Win wilde kopen, omdat ik het niet zo fijn besturingssysteem vond. Vanuit daar ben ik wat gaan experimenteren met Ubuntu en Xubuntu, maar ben uit eindelijk terug gekomen op Ubuntu.

In mijn directe omgeving promoot ik Ubuntu om de wat oudere pc's nieuw leven te geven en dat de mensen niet direct het gevoel te geven dat als iets traag is dat het vervangen moet worden voor iets nieuws en snellers.

Tevens ben ik sinds 2015 toegetreden als aspirant vertaler aan het vertaalteam, omdat ik vind dat iedereen gebruik moet kunnen maken van Ubuntu (en zijn aftakkingen) in het Nederlands, zodat de mensen die niet goed de taal Engels onder de knie hebben toch gebruik kunnen maken van dit mooie besturingssysteem.

Ik probeer zoveel mogelijk mijn steentje bij te dragen waar het kan.

En ook Ik hoop dat dit wat duidelijkheid heb gegeven...  ;)
Ubuntu 22.04 pc 64 bit  en Ubuntu Server 22.04 met Nextcloud 27

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Verkiezingen gemeenschapsraad 2016: Het stemmen kan beginnen
« Reactie #21 Gepost op: 2016/03/13, 16:33:38 »
Ik ben Timo, sinds 2011 bij de community betrokken geraakt, en sindsdien niet meer afgedropen. Ik ben lid van het vertaalteam (hoewel dat nu op een erg laag pitje staat) en het forumteam en ik heb er net een halve termijn op zitten bij de raad. Ik zie al een tijd dat het aantal (actieve) leden steeds kleiner wordt, daarom is het een goed idee te kijken naar hoe we als gemeenschap weer kunnen groeien. Door naar buiten te treden, maar ook door laagdrempelige informatie te bieden zoals bijv. een nieuwsbrief. Daar hebben we als raad vorig jaar al een klein opzetje voor gemaakt. Ook is het wellicht een goed idee te kijken of er, zoals Asphyxia al zegt, toenadering mogelijk is. Tot andere gebruikersgroepen, maar misschien ook wel tot de HCC, om maar iets te noemen.

Het logo dat onder mijn naam staat is van Maemo, het mobiele besturingssysteem van Nokia (gebaseerd op Debian). Daar ben ik helemaal weg van, en ik ben dan ook zeer benieuwd wat de toekomst in de vorm van Ubuntu Phone ons gaat brengen. Hopelijk is onze gemeenschap dan nog net zo prettig als hij nu is.

Offline Parbo

  • Vertaalteam
Re: Verkiezingen gemeenschapsraad 2016: Het stemmen kan beginnen
« Reactie #22 Gepost op: 2016/03/14, 18:13:37 »
Geweldig, deze (hernieuwde) kennismaking. Eigenlijk zouden we op de nl-site een soort who-is-who moeten maken, zodat iedereen kan zien wat voor enthousiaste bijdragers we hebben bij Ubuntu-nl. Omdat het in het vertaalteam erg stil is, het meeste vertaalwerk is gedaan, ben ik een beetje het contact verloren. Ook is het Mwanzoteam op sterven na dood. Het probleem zit hem soms in de bijnamen (misschien weet niet iedereen wie er achter Parbo schuil gaat :) ). Ik mis mijn oude maatjes (Leo, Marten, Rachid, Redmar enz.) een beetje. Het wordt tijd nieuwe maatjes te zoeken zodat ik meer betrokken raak bij Ubuntu-nl. Op dit ogenblik ben ik wat actiever bij het Gnome vertaalteam omdat ik daar nu coördinator van ben. Ook ben ik actief als coördinator van The Ubuntu Manual Project dat nu nieuw leven wordt ingeblazen. Bedankt dat jullie je hebben willen voorstellen.
Ubuntu Dutch Translators

Re: Verkiezingen gemeenschapsraad 2016: Het stemmen kan beginnen
« Reactie #23 Gepost op: 2016/03/14, 21:56:54 »
Geweldig, deze (hernieuwde) kennismaking. Eigenlijk zouden we op de nl-site een soort who-is-who moeten maken, zodat iedereen kan zien wat voor enthousiaste bijdragers we hebben bij Ubuntu-nl. Omdat het in het vertaalteam erg stil is, het meeste vertaalwerk is gedaan, ben ik een beetje het contact verloren. Ook is het Mwanzoteam op sterven na dood. Het probleem zit hem soms in de bijnamen (misschien weet niet iedereen wie er achter Parbo schuil gaat :) ). Ik mis mijn oude maatjes (Leo, Marten, Rachid, Redmar enz.) een beetje. Het wordt tijd nieuwe maatjes te zoeken zodat ik meer betrokken raak bij Ubuntu-nl. Op dit ogenblik ben ik wat actiever bij het Gnome vertaalteam omdat ik daar nu coördinator van ben. Ook ben ik actief als coördinator van The Ubuntu Manual Project dat nu nieuw leven wordt ingeblazen. Bedankt dat jullie je hebben willen voorstellen.
Misschien is het een idee om bij de volgende stemronde, de korte voorstelling van de kandidaten op de website te zetten.
Zoals eerder geopperd is leer je elkaar "kennen" door de jaren/berichten heen, maar dat is niet voor iedereen voldoende.

Maar nog voor de stemgerechtigden die nog niet hebben gestemd, stem voor morgen 15-02-2016 23.59 uur. Laat je stem niet verloren gaan.
« Laatst bewerkt op: 2016/03/14, 22:00:25 door Mustangman1966 »
Ubuntu 22.04 pc 64 bit  en Ubuntu Server 22.04 met Nextcloud 27

Offline TopGear

  • Forumteam
Re: Verkiezingen gemeenschapsraad 2016: Het stemmen kan beginnen
« Reactie #24 Gepost op: 2016/03/14, 23:45:43 »
Ik heb om 22:42 een mailtje verzonden,m aar daarvan heb ik niets teruggezien. Klopt het dat het zo lang duurt?