Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Powerpoint presentatie op windows pc  (gelezen 484 keer)

Offline BBB

  • Lid
Powerpoint presentatie op windows pc
« Gepost op: 2011/10/06, 18:40:55 »
Ik moet binnekort een presentatie geven dmv powerpoint.
Wanneer ik een powerpoint maak met ubuntu/libreoffice/openoffice, werkt deze dan ook goed wanneer ik die op usb zet en in windows computer steek?
Hier zal ik namelijk niet aan ontkomen.

Iemand ervaringen?

Re: Powerpoint presentatie op windows pc
« Reactie #1 Gepost op: 2011/10/06, 18:45:18 »
Hangt er allemaal een beetje vanaf.
Beste optie is om het op te slaan in het 2003-formaat. Dan de boel sluiten en als het kan vooraf even bekijken op een W-PC.
Als je die niet bij de hand hebt: sluiten en terug openen in LO of OOo. Soms zijn er wel verschillen in opmaak, maar als je niet teveel overdreven hebt met de effecten is er geen probleem. Ik maak zo nu en dan presentaties in LO en die worden dan getoond via een laptop van de school. Buiten een verloren titeltje heb ik nooit echte problemen gehad.


edit: cheap applications heeft gelijk: blijf weg van die ***x dinges  XD
« Laatst bewerkt op: 2011/10/06, 18:56:21 door Prosper »
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Re: Powerpoint presentatie op windows pc
« Reactie #2 Gepost op: 2011/10/06, 18:48:49 »
2003 is beter. De oude moet je nemen, nooit de nieuwe ...x vormen. Ik heb zelf vorige week nog last gehad van dat probleem, en bij mij ging het het beste met het standaard open office formaat, dus mijn tip: sla het op zoveel mogelijk manieren op en kijk dan welke het beste werkt.
Desktop:
Processor: Intel® Core™2 Quad CPU Q8300 @ 2.50GHz × 4, Geheugen: 3.9Gb, GPU: nVidia 220GT OS: Windows 7 64 bit / Ubuntu 12.04 64 bit
Notebook:
Processor: Intel® Core™ i7-4700MQ, Geheugen: 8Gb, GPU: nVidia GTX765m (met Optimus) OS: Windows 8 64 bit / Elementary OS Luna 64 bit