Teams > Documentatie

Documentatie

<< < (4/12) > >>

siegi:
@cobuntu, goed opgemerkt.
Ik denk dat de link vroeger heeft bestaan.  Maar blijkbaar tegenwoordig niet meer.
Ik heb dan ook maar even de wiki verbeterd dit kan je zelf trouwens ook.

Cobuntu:

--- Citaat van: siegi ---@cobuntu, goed opgemerkt.
Ik denk dat de link vroeger heeft bestaan.  Maar blijkbaar tegenwoordig niet meer.
Ik heb dan ook maar even de wiki verbeterd dit kan je zelf trouwens ook.
--- Einde van citaat ---
Ok, bedankt Siegi voor het wijzigen :)

Prosper:
Nog een handige is een verwijzing naar de helppagina met de invoercodes van dit forum: de codes om iets zus of zo te schrijven of om er wat kleur in te brengen...
Nee, zonder gekheid, ik ben daar zelf maar heel toevallig op uitgekomen en heb snel een bladwijzerke gemaakt, want ik zou het anders niet meer terugvinden !

Kan er iemand ook eens zeggen waar de hulp staat voor het uploaden van afbeeldingen of files, of voor het bijvoegen van een file aan een e-mail in het geval je dit doet via het forum ... :P
Edit:zet er ook maar die link voor Easter Eggs in.  :cool:

Petervdw:
Als je vragen en eventueel verbeteringen over documentatie hebt, waar kun je dan terecht? Ik bedoel: kun je dan een regelrecht verzoek doen aan die of die?
Voorbeeld: ik heb de afgelopen dagen geprobeerd om een draadloze USB verbinding te realiseren. Dat is gelukt. Daar heb ik voor gebruikt: WifiDocs/Device/Belkin F5D7050 ver 3000. Maar die is in het Engels. En er gaan dingen fout als je reboot. Daar heb ik een oplossing voor gevonden. Nu kan ik dat voor mezelf houden, maar zulke dingen doe ik voor de lol uitvogelen. Liever ergens opslaan voor andere vorsers, zodat je bij vragen kunt verwijzen.
Vr.groet, peter

laacque:
Johanvd en Sander50 vormen het docuteam dus..... waag er eens een mailtje aan.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie