Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: bericht van Ubuntu Nederland Mailer  (gelezen 1272 keer)

Offline kennywest

  • Lid
    • http://kennywest.blogspot.com
bericht van Ubuntu Nederland Mailer
« Gepost op: 2008/04/03, 13:41:51 »
Iemand heeft, veronderstel ik, via dit forum een persoonlijk bericht naar mij gestuurd. Dit bericht is aangekomen in mijn mailbox en ik kan daar niet op antwoorden. Op dit forum vind ik ook geen link naar "persoonlijke berichten". Kan iemand mij raad geven hoe ik op dergelijke berichten moet antwoorden?

Offline bartek

  • Lid
    • http://bartek.blogsome.com
bericht van Ubuntu Nederland Mailer
« Reactie #1 Gepost op: 2008/04/03, 13:48:52 »
zaken die dit forum aangaan worden beter in Ubuntu-nl gepost. In offtopic is het zo verdwenen naar pagina 3 ;)

Ontopic:
Je kan de schrijver van dat bericht hier op 't forum opzoeken, hem via zijn profieltje een mail sturen en daarin je e-mail vermelden. Als het je niet lukt mag je mij steeds deze mail toesturen. Kan ik er eens naar kijken.
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

Offline Rulus

  • Lid
bericht van Ubuntu Nederland Mailer
« Reactie #2 Gepost op: 2008/04/03, 13:54:56 »
Het zou handiger zijn moest het e-mailadres van de afzender meteen als antwoordadres van de mail gebruikt worden. Als je iemand een persoonlijk bericht stuurt mag je eigen e-mailadres daar wel bij vermeld worden denk ik.

Quatroking

  • Gast
bericht van Ubuntu Nederland Mailer
« Reactie #3 Gepost op: 2008/04/03, 16:39:19 »
Hadden we maar een PM (personal messaging) systeem, zodat we niet telkens een mailtje stuurde maar een klein berichtje.

Offline profoX

  • Lid
    • wesley
    • Lionslink
bericht van Ubuntu Nederland Mailer
« Reactie #4 Gepost op: 2008/04/03, 22:46:59 »
Citaat van: Rulus
Het zou handiger zijn moest het e-mailadres van de afzender meteen als antwoordadres van de mail gebruikt worden. Als je iemand een persoonlijk bericht stuurt mag je eigen e-mailadres daar wel bij vermeld worden denk ik.
Dit heb ik ooit voorgesteld (maar dan met de optie om dit in/uit te schakelen) maar de website beheerders vonden dit geen goed idee. Als je ze kan overtuigen wil ik het altijd wel implementeren. Veel berichten komen ook aan in de algemene forum mailbox omdat mensen toch antwoorden op de mail terwijl dat eigenlijk niet kan.
Human Knowledge Belongs To The World -- Antitrust (2001)
Nederlandstalige Ubuntu documentatie van Ubuntu-NL (wiki)

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
bericht van Ubuntu Nederland Mailer
« Reactie #5 Gepost op: 2008/04/03, 22:53:56 »
Citaat van: profoX
Citaat van: Rulus
Het zou handiger zijn moest het e-mailadres van de afzender meteen als antwoordadres van de mail gebruikt worden. Als je iemand een persoonlijk bericht stuurt mag je eigen e-mailadres daar wel bij vermeld worden denk ik.
Dit heb ik ooit voorgesteld (maar dan met de optie om dit in/uit te schakelen) maar de website beheerders vonden dit geen goed idee. Als je ze kan overtuigen wil ik het altijd wel implementeren. Veel berichten komen ook aan in de algemene forum mailbox omdat mensen toch antwoorden op de mail terwijl dat eigenlijk niet kan.
Mijn steun heb je hiervoor, Wes.... Misschien kunnen we er een opiniepeiling van maken?