Teams > Forum feedback

Is spammen met Mint, LinuxMint, tips aan de orde in een Ubuntu Forum ?

(1/2) > >>

Joshua Orbit:
Zonder gekheid zie ik vooral in Tips en Trucs een hele waaier LinuxMint voorbij komen. Op de rand van de illegaliteit zelfs (downloader YouTube bv). Nog verwonderlijker is dat het ForumTeam hier doodleuk nog verder gaat in de illegale kant door er nog wat olie op het vuur te gooien.

Je meldt dat met de 'moderatorknop' en dan krijg je als antwoord : vele mensen op dit forum werken met Mint ......... , het is GEEN probleem ......... dixit die moderator (ik zwijg even over de persoon zelf).

Maar sinds wanneer krijgt iemand die Ubuntu inwisselt voor Mint (wat geen enkel probleem is) plots een carte blanche om zijn commerciële site doodleuk in de verf te komen zetten met PUUR Mint tips op een Ubuntu Forum? Het is dus met goedkeuren van de Moderatie !!!! Wat ik verwerpelijk vind.

Is het al zó ver gekomen op dit forum ? En wees ook eens eerlijk: wat moet nu een beginner dan denken met zo'n vervuiling in de topics ? Stap maar over op Mint ? Wat dan met de Kubernettes, Cloud oplossingen, LiOT systemen enzovoort , ....... gewoon doodzwijgen en uw leden dom houden ofzo ?

En vooral : wie geeft die moderator het recht om het nog goed te keuren ook nog ?
Consequent als die moderator dan is gaat hij een vraag van Plop_OS verplaatsen naar andere distributies , en voor de schrijver van Mint tips laat hij gewoon de deuren open staan. Dus straks is dit geen Ubuntu Forum meer maar een puur 'Doe Maar Op Linux' Forum. Het is door een expert die ik heb ontmoet op een ander , internationaal Forum waar ik Moderator ben, die ook uitsprak wát voor een mentaliteit hier wel heerst ..... en vooral zijn eeuwig afscheid: wat ik betreur eigenlijk.

Wil je Mint ? Er is daar een héél goed Nederlandstalig Forum voor ....... en ja, ik ken daar ook de moderatie. Ga daar niet spammen met Ubuntu bv .....  :o

Logisch of niet ? Het gaat hier gewoon verder.  En ondertussen blijven nieuwelingen en gasten van dit Forum in de koude staan omdat die tips niet meteen toepasbaar zijn in Ubuntu of zelfs achterhaald zijn voor Ubuntu. Nóg mooier is het dan dat het een PURE MINT tip wordt (opschonen kernen zoals u daar kan lezen) met zoveel mogelijk "Mint" verwijzing ; enkel de downloadknop mankeert nog ..... .
 
Vreemd, heel vreemd noem ik dat .... Zelfs de moderatie van Mint forums kunnen het niet geloven : tot ik hun het laat zien ....

Het betreft dan nog veelal een link naar een commercieel geïntendeerd Blog ....... komaan zeg : waar is jullie fatsoen bij Ubuntu (NL) ? Ik stel hiermee de moderatie hier op Ubuntu daarmee in serieuze vraag, en zou willen opperen voor een nieuw team .

Bovendien is het nóg vreemder dat ik de enige ben die daarover valt ? 

DarkEra:
Zit een andere oude bekende van dit forum achter je post toevallig? Was er ook zo eentje die er steeds iets over te malen had en in precies dezelfde trend als jij nu afsteekt wat geheel onnodig is. Na jaren van rust begin je ineens zoiets op te rakelen. Ik vind het maar wat dubieus allemaal.

Ron:

--- Citaat van: Joshua Orbit op 2019/08/14, 15:33:04 ---Zonder gekheid zie ik vooral in Tips en Trucs een hele waaier LinuxMint voorbij komen.
Op de rand van de illegaliteit zelfs (downloader YouTube bv).
--- Einde van citaat ---
Als het goed is, staan deze in overige distributies en dat is niet voor niets.
Mogelijk dat er weleens een topic verkeerd staat, wij zijn ook maar mensen.

--- Citaat van: Joshua Orbit op 2019/08/14, 15:33:04 ---Je meldt dat met de 'moderatorknop' en dan krijg je als antwoord : vele mensen op dit forum werken met Mint ......... , het is GEEN probleem.
--- Einde van citaat ---
Mint is gebaseerd op Ubuntu, het heeft dan ook veel raakvlakken met Ubuntu en veel gebruikers van dit forum gebruiken (ook weleens) Mint.
Tussen zwart en wit zit nu eenmaal ook een stuk grijs........

--- Citaat van: Joshua Orbit op 2019/08/14, 15:33:04 ---Maar sinds wanneer krijgt iemand die Ubuntu inwisselt voor Mint (wat geen enkel probleem is) plots een carte blanche om zijn commerciële site doodleuk in de verf te komen zetten met PUUR Mint tips op een Ubuntu Forum?
Het is dus met goedkeuren van de Moderatie !!!! Wat ik verwerpelijk vind.
--- Einde van citaat ---
De door jou bedoelde website is alleen commercieel met oog op de hosting, de maker kan op die manier gratis zijn informatie kwijt.
Maar je hebt wel een punt, mogelijk dat andere teamleden daar anders over denken.

--- Citaat van: Joshua Orbit op 2019/08/14, 15:33:04 ---En vooral : wie geeft die moderator het recht om het nog goed te keuren ook nog ?
--- Einde van citaat ---
Niet afkeuren is iets anders dan goedkeuren.

--- Citaat van: Joshua Orbit op 2019/08/14, 15:33:04 ---Consequent als die moderator dan is gaat hij een vraag van Plop_OS verplaatsen naar andere distributies , en voor de schrijver van Mint tips laat hij gewoon de deuren open staan.
--- Einde van citaat ---
Nee, ook zijn berichten over MINT horen in overige distributies, waar zie jij staan, dat dit in een verkeerd hoofdstuk staat?

--- Citaat van: Joshua Orbit op 2019/08/14, 15:33:04 ---Bovendien is het nóg vreemder dat ik de enige ben die daarover valt ? 

--- Einde van citaat ---
Ach, het is nu in ieder geval duidelijk, dat ik die moderator ben.

Joris, mocht jij denken dat jij het beter kan en weet, dan zou je kunnen solliciteren naar de functie............

rico70:

--- Citaat van: Maik op 2019/08/14, 15:50:44 ---Zit een andere oude bekende van dit forum achter je post toevallig?

--- Einde van citaat ---
Joshua Orbit IS een oude bekende, had vroeger een andere naam.

DarkEra:
Niks nieuws voor me, dat wist ik al.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie