Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: probleempje met f-spot  (gelezen 422 keer)

Offline poj

  • Lid
    • Xubuntu Vraagstukken
probleempje met f-spot
« Gepost op: 2012/08/26, 13:57:13 »
Beste mensen,

Hopelijk kan iemand me verder helpen. Ik wil in f-spot foto's exporteren naar een map als webgallery. Deze zet ik op mijn server. Als ik de webgallery lokaal (bv /foto/gallery/index.html ) open, dan doet alles het prima, maar als de map via mijn url (bv. temp.mijnwebsite.nl/gallery/index.html ) open, dan krijg ik geen thumbs te zien, maar alleen maar het # van alt="#".

Wie weet hoe dit kan en hoe het op te lossen is.

Jop
gebruiker en fan van XubuntU 18.04 en 20.04. -  voor handige tips en trucs: Xubuntuvraagstukken, tips en trucs.

Re: probleempje met f-spot
« Reactie #1 Gepost op: 2012/08/26, 19:54:19 »
Moet je de plaatjes niet uploaden naar een map op de server die in de index.html genoemd wordt?
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline poj

  • Lid
    • Xubuntu Vraagstukken
Re: probleempje met f-spot
« Reactie #2 Gepost op: 2012/08/26, 19:57:07 »
daar staan ze, anders zou via de lokale weg openen ook niet werken. Ik vermoed een beetje dat het iets met het java of met cookies is, maar daar weet ik te weinig van.  Als ik de broncode van de site bekijk lijken alle verwijzingen correct te zijn.
gebruiker en fan van XubuntU 18.04 en 20.04. -  voor handige tips en trucs: Xubuntuvraagstukken, tips en trucs.

Re: probleempje met f-spot
« Reactie #3 Gepost op: 2012/08/26, 20:02:26 »
Ook de verwijzing naar de map met foto's, de map op de webserver?
Ik had het voorheen ook wel eens dat ik vergat om de foto's te uploaden naar de juiste map op de server of naar de verkeerde map.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline poj

  • Lid
    • Xubuntu Vraagstukken
Re: probleempje met f-spot
« Reactie #4 Gepost op: 2012/08/28, 11:42:01 »
Beste Gijsbert,

Het betreft precies dezelfde map die ik benader dus het is niet zo dat ik iets ben vergeten te kopiëren.

Jop
gebruiker en fan van XubuntU 18.04 en 20.04. -  voor handige tips en trucs: Xubuntuvraagstukken, tips en trucs.

Offline poj

  • Lid
    • Xubuntu Vraagstukken
Re: probleempje met f-spot
« Reactie #5 Gepost op: 2012/09/01, 19:55:39 »
Heeft iemand nog een idee?
gebruiker en fan van XubuntU 18.04 en 20.04. -  voor handige tips en trucs: Xubuntuvraagstukken, tips en trucs.