Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ubuntu Developer week  (gelezen 2914 keer)

Offline Ronnie

  • Lid
    • ronnie.vd.c
Ubuntu Developer week
« Gepost op: 2011/05/08, 12:09:44 »
De Ubuntu Developer Summit (UDS) komt er weer aan. Morgen begint weer een week vol met nieuwe ideeën voor Ubuntu 11.10. Wil je bijdragen aan de nieuwe Ubuntu versie door jouw ideeën

Bekijk hier de planning voor maandag

Wat wordt er zoal tijdens deze dagen besproken:
Zo wordt er bijvoorbeeld gebrainstormd over een Web variant van Sorftware center
Wat zijn de plannen voor loco.ubuntu.com
Wat wordt de standaard browser in 11.10 (firefox of chromium)

Is dit je eerste UDS en heb je het idee nog niet echt bij te kunnen dragen maar ben je wel nieuwsgierig, kom dan gewoon bij een aantal interessante tracks meeluisteren.

Dit jaar wordt de UDS in Budapest gehouden. Voor de meeste is deze reis toch wat te ver en te duur, daarom is er ook de mogelijkheid om op afstand bij te dragen en de UDS te volgen via IRC en geluid-streams.

Meer informatie over de UDS kun je hier vinden.

Heb je hulp nodig bij het verbinden met IRC en de streams of heb je andere vragen over de UDS, kom eens langs bij door op [url=http://webchat.freenode.net/?channels=ubuntu-nl-mwanzo]deze link te klikken en je vraag daar te stellen.

Citaat
Het Mwanzo Team heeft als doel om enthousiaste ubuntu'ers te laten groeien en bloeien tot echte helden binnen de Ubuntu-gemeenschap. Daarvoor verzorgt het Mwanzo-team workshops om je wegwijs te maken met de manier van werken binnen de gemeenschap. Verder dienen we als vraagbaak als je tegen problemen aan loopt en kunnen we je informatie bieden waar je verder mee kunt om wegwijs te raken binnen de gemeenschap.
« Laatst bewerkt op: 2011/05/08, 12:20:09 door Ronnie »
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Documentatie Terminal

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Ubuntu Developer week
« Reactie #1 Gepost op: 2011/05/12, 15:15:22 »
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline Soul-Sing

  • Lid
Re: Ubuntu Developer week
« Reactie #2 Gepost op: 2011/05/12, 16:29:23 »
jammer dat jane silber niet te verstaan is. ik had haar graag gevolgd in haar antwoorden.:/