Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Goede ervaringen met all-in-one / drie-in-één printers  (gelezen 1409 keer)

Offline mcgyver

  • Lid
Goede ervaringen met all-in-one / drie-in-één printers
« Gepost op: 2008/01/01, 13:52:21 »
Sommige vragen komen steeds terug. Vaak is de volgende stap in werken met Ubuntu het kiezen van de juiste hardware.

Steeds meer printers / scanners doen het goed. Wel is het zo dat bij drie in één printers niet alle opties goed benut kunnen worden. Doel van dit draadje is om alles te centraliseren zodat iedereen op één plek kan zoeken.

Ik weet dat er sites zijn waar je kan vinden wat werkt en wat niet werkt. Die databases zijn echter vaak niet up to date. Ook krijg je daar geen instructie over hoe het aan de praat te krijgen en kan je er ook niet over communiceren. Wees wel zo vriendelijk om je werkende printer scanner etc. ook daar te noteren /registreren / opgeven.

https://wiki.ubuntu.com/HardwareSupport

http://www.linuxprinting.org/printer_list.cgi

Moderatoren: Als dit geen goed idee is, haal maar weg.

Offline neusje80

  • Lid
Goede ervaringen met all-in-one / drie-in-één printers
« Reactie #1 Gepost op: 2008/01/01, 15:16:19 »
Ik heb een verouderde maar prima werkende HP PSC 1215  (3 in 1) en die werkt helemaal out of the box
Ubuntu User no. 17620

Offline lizardman

  • Lid
Goede ervaringen met all-in-one / drie-in-één printers
« Reactie #2 Gepost op: 2008/01/01, 18:01:28 »
Ik heb een HP PSC 2575 netwerkprinter (3 in 1) en die werkt ook helemaal out of the box
"Het is een teken van een ontwikkelde geest om met een gedachte te kunnen spelen zonder die te accepteren."

Aristoteles Grieks filosoof (384 v.C. - 322 v.C.)

Goede ervaringen met all-in-one / drie-in-één printers
« Reactie #3 Gepost op: 2008/01/01, 19:48:39 »
Mcgyver, ik heb helaas geen 3 in 1 printer maar een printer en aparte scanner, heeft het nut om dat te vermelden op zo'n site? En kan je ook wat adressen opgeven.

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Goede ervaringen met all-in-one / drie-in-één printers
« Reactie #4 Gepost op: 2008/01/01, 19:59:41 »
Hier kun je de meeste all-in-one printers vinden die out of the box werken in Ubuntu:

  https://wiki.ubuntu.com/HardwareSupportComponentsScanners

Offline mcgyver

  • Lid
Goede ervaringen met all-in-one / drie-in-één printers
« Reactie #5 Gepost op: 2008/01/01, 20:54:22 »
Citaat van: Gijsbert
Mcgyver, ik heb helaas geen 3 in 1 printer maar een printer en aparte scanner, heeft het nut om dat te vermelden op zo'n site? En kan je ook wat adressen opgeven.

Met vriendelijke groet,

Gijs
Kleine aanpassing in eerste post.

Goede ervaringen met all-in-one / drie-in-één printers
« Reactie #6 Gepost op: 2008/01/01, 21:01:11 »
Ehrm, wat is de 3e functie van een 3 in 1 printer? Ik kom alleen maar op printer en scanner.

Offline mcgyver

  • Lid
Goede ervaringen met all-in-one / drie-in-één printers
« Reactie #7 Gepost op: 2008/01/01, 21:03:40 »
Als ik me niet vergis bedoelen ze ook kopieren. Dat is natuurlijk flauwekul. Je hebt ook met fax mogelijkheid erbij en die worden (werden?) dan eigenlijk four-in-one genoemd.

Correct me if I'm wrong.

Eider

  • Gast
Goede ervaringen met all-in-one / drie-in-één printers
« Reactie #8 Gepost op: 2008/01/02, 10:42:07 »
Ik heb hier ook een Brother netwerkprinter, een MFC-440CN.
Ben er even mee bezig geweest maar nu kan ik er gewoon mee scannen en printen zonder problemen :).