Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: XBMC Thumbnails veranderen  (gelezen 1662 keer)

Offline Gamer

  • Lid
XBMC Thumbnails veranderen
« Gepost op: 2011/02/28, 15:34:44 »
Hallo,

Ik heb in XBMC voor alle films een afbeelding gezocht. Deze heb ik in dezelfde map geplaatst als de film.
En de afbeelding hernoemd naar folder.jpg
Nu worden de afbeeldingen goed weer gegeven.
Alleen heb ik een foutje gemaakt, en moeten er een aantal afbeeldingen worden gewijzicht.
Ik heb de verkeerde afbeeldeing verwijderd en de juiste terug geplaatst.
Alleen blijf ik de oude afbeelding zien in XBMC.

Wat moet ik nu doen om de andere en juiste afbeelding te zien?
Ik heb het vermoeden dat hij ergens een log maakt zodat hij de oude afbeelding steeds laat zien.
Is mijn vermoeden juist en waar kan ik dat dan vinden om het te verwijderen.

Offline dallco

  • Lid
    • stormsail.nl
Re: XBMC Thumbnails veranderen
« Reactie #1 Gepost op: 2011/03/01, 19:23:42 »
Als je XBMC gebruikt raad ik je aan de bibliotheek mode een te proberen. Zo worden bijna al je films van de juiste covers, info en fanart voorzien! Je mist wat als je dat niet gebruikt. Voor het verversen van je thumbs moet je bij je instellingen zoeken naar bibliotheek op de achtergrond laten updaten/scannen. Ik denk dat je jouw probleem daarmee ook oplost.
Blije (L)Ubuntu gebruikende familie  12.04 en 13.10

Offline Gamer

  • Lid
Re: XBMC Thumbnails veranderen
« Reactie #2 Gepost op: 2011/03/03, 13:05:24 »
Als je XBMC gebruikt raad ik je aan de bibliotheek mode een te proberen. Zo worden bijna al je films van de juiste covers, info en fanart voorzien! Je mist wat als je dat niet gebruikt. Voor het verversen van je thumbs moet je bij je instellingen zoeken naar bibliotheek op de achtergrond laten updaten/scannen. Ik denk dat je jouw probleem daarmee ook oplost.

bedoel je de optie: Download actor thumbnails when adding to library ? Deze staat aan.
En ik heb wel een andre optie gevonden: Update library on start up. Heb deze nog niet uit geprobeerd.
Ik had inmiddels de map gevonden waar XBMC deze informatie op slaat. En heb daar de verkeerde afbeeldingen verwijderd.