Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Mail van microsoft?  (gelezen 1276 keer)

Offline vragen

  • Lid
Mail van microsoft?
« Gepost op: 2012/09/14, 08:29:00 »
Vind het onderwerp veld zo raar: Viktige endringer i Microsofts tjenesteavtale‏

Dienen we straks te betalen voor een mail account?


   


We hebben de Gebruiksrechtovereenkomst van Microsoft bijgewerkt. Deze overeenkomst is van toepassing op veel van onze online diensten, waaronder je Microsoft-account en veel van onze online consumentenproducten en -diensten, zoals Hotmail, SkyDrive, Bing, MSN, Office.com, Windows Live Messenger, Windows Photo Gallery, Windows Movie Maker, Windows Mail Desktop en Windows Writer. Raadpleeg hier de nieuwe Gebruiksrechtovereenkomst van Microsoft en bekijk de gemaakte wijzigingen.

De bijgewerkte overeenkomst gaat in op 19 oktober 2012. Als je onze diensten na 19 oktober blijft gebruiken, ga je akkoord met de bepalingen in de nieuwe overeenkomst. Je kunt de diensten natuurlijk op ieder gewenst moment opzeggen.

De overeenkomst is aangepast om deze beter leesbaar en begrijpelijker te maken. We hebben bijvoorbeeld een vraag-en-antwoordindeling gebruikt, waarmee we denken dat de voorwaarden duidelijker naar voren komen. Daarnaast geven we helder aan hoe Microsoft jouw inhoud gebruikt om consumenten beter te beschermen en onze producten te verbeteren, bijvoorbeeld door ons gebruik aan te passen aan de manier waarop onze cloudservices worden geïntegreerd in verschillende Microsoft-producten. We begrijpen dat je misschien privégesprekken voert of persoonlijke bestanden opslaat met behulp van onze producten en we willen benadrukken dat jouw privacy onze prioriteit is.

Bedankt voor je gebruik van Microsoft-producten en -diensten!

Re: Mail van microsoft?
« Reactie #1 Gepost op: 2012/09/14, 08:51:02 »
Vreemd dat het in het Noors is, maar het betekent niet meer dan 'Belangrijke veranderingen in Microsoft's gebruikerovereenkomst'.

Re: Mail van microsoft?
« Reactie #2 Gepost op: 2012/09/14, 09:11:59 »
Het gaat over deze gebruikersovereenkomst: http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-live/microsoft-services-agreement  Nergens lees ik daar dat je moet gaan betalen.

Re: Mail van microsoft?
« Reactie #3 Gepost op: 2012/09/14, 09:47:54 »
raar dat hij in het Noors begind...

maar ik denk dat dat komt vanwegen een bug op de site dan, waardoor hij voor jou (en waarschijnlijk ook enkele andere) de verkeerde titel geselecteerd heeft.
mails van servicenotification@email.microsoft.com (wordt in Outlook.com/hotmail.com als Microsoft weergeven) zijn altijd vooraf geschreven en worden automatische verstuurd vanuit een database met de verschillende vertalingen er in.

ik lees in de mail die ik zelf heb (wel met Nederlands onderwerp: Belangrijke wijzigingen in onze juridische voorwaarden‏) nergens iets over dat er kosten zouden zijn.
enige wat ik weet wat onder Windows Live (of Outlook.com) valt wat geld kost is extra opslag voor SkyDrive.


ADSL? nee, neem ADHD, dat is pas snel!