Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: een goede draadloze kaart?  (gelezen 2341 keer)

burner202

  • Gast
een goede draadloze kaart?
« Gepost op: 2008/09/14, 13:26:46 »
hoi, ik heb ontdenkt dat mijn draadloze kaart NIET werkt onder ubuntu (jammer) dus wilde ik vragen wat nou een hele goede keuze zou zijn voor draadloos internet?? (ik heb een pentium 4, dat is volgens mij met AGP toch?)

Offline Mij

  • Lid
een goede draadloze kaart?
« Reactie #1 Gepost op: 2008/09/14, 13:35:15 »
Citaat van: burner202
hoi, ik heb ontdenkt dat mijn draadloze kaart NIET werkt onder ubuntu (jammer) dus wilde ik vragen wat nou een hele goede keuze zou zijn voor draadloos internet?? (ik heb een pentium 4, dat is volgens mij met AGP toch?)
Een goede usb-kaart die direct onder linux werkt en voor 25 euro kan kopen bij paradigit is deze
http://www.paradigit.nl/info.php?group=17&art=10013904

Offline Edsel

  • Lid
een goede draadloze kaart?
« Reactie #2 Gepost op: 2008/09/14, 15:54:29 »
Inderdaad, de USB adapter van Linksys WUSB54G werkt uitstekend samen met Ubuntu. Ik heb deze ook en er was echt direct sprake van plug & play. Geen gehannes met drivers installeren o.i.d. Wat mij betreft echt top!! (is trouwens ook te koop bij Mediamarkt)
Laptop: Lenovo Thinkpad T61 Intel dualcore T 7100 / Werkgeheugen 2,0 GB Dualboot Ubuntu 12.04 / Windows 7
Desktop:AMD Sempron 3000+ / Werkgeheugen: 758 Mb Dualboot Ubuntu 12.04 / Windows XP SP3
iMAC Intel dualcore 1,83 Werkgeheugen 4 Gb / OSX Snow Leopard

burner202

  • Gast
een goede draadloze kaart?
« Reactie #3 Gepost op: 2008/09/16, 07:33:07 »
ok bedankt, daar ga ik eens even goed naar kijken, en even met mijn vader overleggen.

Offline Petervdw

  • Lid
een goede draadloze kaart?
« Reactie #4 Gepost op: 2008/09/16, 10:17:03 »
Aan burner202
Het is te ver om te fietsen. :D
Maar ik vond nog een handig doosje, het staat klaar om naar je toe te sturen. Maar dan moet je wel even zeggen of je al iets anders hebt gekocht, want dan kan ik er misschien een ander een plezier mee doen. Het is een SitecomWL115. Moet het gewoon direct doen.
Vr.groet, peter

burner202

  • Gast
een goede draadloze kaart?
« Reactie #5 Gepost op: 2008/09/16, 15:54:05 »
zeer graag, dat is nou een heel mooi aanbod, er zouden meer van dat soort mensen moeten zijn, als je eventueel wilt dat ik de verzendkosten betaal, moet je het zeggen hoor (of schrijven)

oh ja, ik heb nog niks anders

Offline Petervdw

  • Lid
een goede draadloze kaart?
« Reactie #6 Gepost op: 2008/09/16, 16:27:29 »
Aan burner202
Gaat morgenochtend op de post. Veel plezier ermee. Bij mij deed ie het vanzelf na invullen van de beveiligingskreet.
Vr.groet, peter

Vraag aan de moderator: Is het niet wenselijk om uit de vorige post het adres even te verwijderen? Kennelijk iemand met veel vertrouwen in het internet.

burner202

  • Gast
een goede draadloze kaart?
« Reactie #7 Gepost op: 2008/09/16, 16:36:35 »
OK dankjewel, je bespaard me een hele hoop werk, en ik zal er goed gebruik van maken, vriendlijke groeten, Ronnie

Offline Petervdw

  • Lid
een goede draadloze kaart?
« Reactie #8 Gepost op: 2008/09/17, 00:03:31 »
Aan burner202
Als ik naar jouw posts kijk, dan staat er sinds je email stuurde, toen is het me pas opgevallen, je adres vermeld. Ik weet alleen niet zeker of iedereen dat adres nu ziet. Ik dacht van wel, en ik heb al vragen bij de moderator gesteld. Omdat ik daar zelf ook niet zo in thuis ben. Zelf zou ik daar niet zo happig op zijn, en nu merk ik aan je mailtje, jij ook niet. Ik zoek het uit.


Als het alleen op mijn computer te lezen is, dan is het volkomen vertrouwd uiteraard, maar ik vind het wel raar. Heb je misschien zelf je adres bij je inloggegevens vermeld?
peter

Offline Petervdw

  • Lid
een goede draadloze kaart?
« Reactie #9 Gepost op: 2008/09/17, 00:31:57 »
Aan arie
Ik vind het heel vreemd. Heeft burner202 dan iets fout gedaan, want ik ben zeer gesteld op mijn eigen privacy, en zeer voorzichtig met een en ander, en ook met de privacy van anderen.
Heel graag snel een oplossing
Vr,groet, peter

Offline Petervdw

  • Lid
een goede draadloze kaart?
« Reactie #10 Gepost op: 2008/09/17, 00:36:50 »
Aan arie
Zeer bedankt voor de snelle actie. Dacht al dat het zoiets moest zijn. Maar toch.
Vr.groet, peter

burner202

  • Gast
een goede draadloze kaart?
« Reactie #11 Gepost op: 2008/09/17, 06:49:21 »
ik heb jouw e-mail ontvangen arie, ik heb mijn adres verwijderd :)

doeidoei, burner202

Offline Petervdw

  • Lid
een goede draadloze kaart?
« Reactie #12 Gepost op: 2008/09/22, 17:46:29 »
Aan burner202
Je mailtje ontvangen. Geen dank, graag gedaan.
Vr.groet, peter

Als het probleem hiermee is opgelost, wil je het dan in de eerste post van dit topic als opgelost markeren? (Rechtsonder aanklikken) Dat scheelt veel leeswerk.