Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Freezy Linux  (gelezen 1243 keer)

Offline havandijk

  • Lid
Freezy Linux
« Gepost op: 2012/02/10, 09:23:25 »
Heeft er iemand ervaring met Freezy Linux?

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Freezy Linux
« Reactie #1 Gepost op: 2012/02/10, 11:18:45 »
Zo te zien: een sympathiek, maar kansloos eenmansprojectje. Over een jaar is het waarschijnlijk dood.

Re: Freezy Linux
« Reactie #2 Gepost op: 2012/02/10, 12:47:28 »
Nou, wat een optimisme zeg.

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Freezy Linux
« Reactie #3 Gepost op: 2012/02/10, 12:48:51 »
Dat dacht men ook bij Pinguy OS, maar kijk eens wat het nu is geworden! Ik denk dat het best iets is hoor, Gnome 3, maar dan op z'n Gnome 2 Mint stijl. Ziet er interessant uit, ik blijf het even i/d gaten houden...

EDIT: Hmm, toch iets minder minterig dan ik in eerste instantie dacht, dat is jammer :|

Re: Freezy Linux
« Reactie #4 Gepost op: 2012/02/10, 15:34:37 »
Timo +1

In feite begon alles met 1 man, zelfs de kernel van Linux. En vandaag de dag wordt het op vele, vele plekken gebruikt. Het is niet per definitie dat een projectje van 1 persoon gedoemd is te falen.

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Freezy Linux
« Reactie #5 Gepost op: 2012/02/10, 18:35:55 »
Het is niet per definitie dat een projectje van 1 persoon gedoemd is te falen.

Nee, en dat heb ik ook niet gezegd. Maar de kans is wel enorm groot, en dat heb ik wel gezegd.

Zeker als het eenmansprojectje de zoveelste Ubuntu-afgeleide is, zoals in dit geval. Enfin, dat is mijn mening.

Re: Freezy Linux
« Reactie #6 Gepost op: 2012/02/10, 19:57:51 »
Hoe dan ook, het supporttopic hiervan is op Ubuntuforums.org en inmiddels heeft dat topic al 20 pagina's in 4 maanden tijd. Voor een eenmansprojectje is dat niet slecht. Misschien ga ik deze van de week eens testen in VirtualBox (als ik daar nog tijd voor heb tenminste :P).

Re: Freezy Linux
« Reactie #7 Gepost op: 2012/02/10, 20:48:20 »
Het is niet per definitie dat een projectje van 1 persoon gedoemd is te falen.

Nee, en dat heb ik ook niet gezegd. Maar de kans is wel enorm groot, en dat heb ik wel gezegd.

Zeker als het eenmansprojectje de zoveelste Ubuntu-afgeleide is, zoals in dit geval. Enfin, dat is mijn mening.

Exact, van vele zie ik de meerwaarde niet echt meer. Linux gaf natuurlijk wel een meerwaarde. ;)
Meer weten over Ubuntu? Bezoek mijn site dan eens:
Simpelbuntu


Offline emiel1976

  • Lid
Re: Freezy Linux
« Reactie #8 Gepost op: 2012/02/10, 22:47:04 »
Och als het iets is groeit het, is het niets dan verdwijnt het weer. Je moet net dat hebben wat men zoekt.
Mij trekt het niet eerlijk gezegd maar misschien anderen wel.

Re: Freezy Linux
« Reactie #9 Gepost op: 2012/02/11, 09:42:55 »
Wel leuk dat er wat keuze is :) Vind het wel leuker om het zelf in elkaar te knutselen en kan je het helemaal naar je eigen smaak inrichten. Maar leuk voor diegene die niet kunnen met Unity en GNOME Shell, en snel een distro willen installeren.
Meer weten over Ubuntu? Bezoek mijn site dan eens:
Simpelbuntu