Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Koppelen van profiel aan Facebook?  (gelezen 2980 keer)

Offline bart85

  • Lid
Koppelen van profiel aan Facebook?
« Gepost op: 2016/04/26, 19:15:12 »
In het profiel van mijzelf op dit forum zie ik dat ik die aan MSN messenger kan koppelen. MSN gebruik ik al jaren niet meer. Is het een idee om de mogelijkheid aan te bieden het profiel van dit forum aan facebook te koppelen?
Je leert maar mooi over weg gaan met de commandline. Geen grafische toepassingen voor systeembeheer.

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: Koppelen van profiel aan Facebook?
« Reactie #1 Gepost op: 2016/05/03, 08:25:18 »
Als dat kan zonder dat we een hoop data met FB uit moeten gaan wisselen dan zou dat een mogelijkheid zijn.
Zodra we allerlei buttons en scripts van hun moeten plaatsen doen we dat niet ivm privacy.

Re: Koppelen van profiel aan Facebook?
« Reactie #2 Gepost op: 2016/05/03, 18:30:51 »
Als dat kan zonder dat we een hoop data met FB uit moeten gaan wisselen dan zou dat een mogelijkheid zijn.
Zodra we allerlei buttons en scripts van hun moeten plaatsen doen we dat niet ivm privacy.

Dat laatste zal zeker het geval zijn Johan. Onder elke like- of inlogknop of wat dan ook zit meteen de nodige grabware.

Het is algemeen bekend dat als je ergens op een pagina ook maar iets ziet van FB en dat soort sites dat meteen je data verzameld wordt onder je ip. En dat wordt dan van alle bezochte pagina's weer onder dat ip aan elkaar gekoppeld in je 'dossier'.
En je bent verplicht hun scripts daarvoor te gebruiken en mag dit niet zelf programmeren.

Persoonlijk zal ik er geen last van hebben aangezien noscript dat hier allemaal blockt. (waar noscript nu op dit forum niets hoeft te doen :thumbup: )
- I ♥ Linux -
Bij irritatie, voeg hier 'partyrabbit' toe -> https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore