Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Uitpakken gedownloade bestanden  (gelezen 1641 keer)

Offline koebel

  • Lid
Uitpakken gedownloade bestanden
« Gepost op: 2009/01/01, 22:30:11 »
Hallo beste mensen ik heb jullie hulp nodig. Heb diverse bestandenn via Ubuntu gedonwload van open FTD. Doe dit met NNTTPGRAB .Dit programma haalt binnen, controleert en repareert. Maar de bestanden worden niet uitgepakt. Dat moet ik zelf doen. Als ik met rechts klik op een bestand dan wordt er maar 1 bestand uitgepakt. Maar ik wil ALLE bestanden, bv 82 stuks, in 1 ruk uitpakken. Hoe moet ik dat aanpakken.? heb al
veel gelezen en gepuzzeld, maar kom er niet uit. Wie kan helpen ? Gr. Ton

Re: Uitpakken gedownloade bestanden
« Reactie #1 Gepost op: 2009/01/01, 22:37:48 »
Hallo beste mensen ik heb jullie hulp nodig. Heb diverse bestandenn via Ubuntu gedonwload van open FTD. Doe dit met NNTTPGRAB .Dit programma haalt binnen, controleert en repareert. Maar de bestanden worden niet uitgepakt. Dat moet ik zelf doen. Als ik met rechts klik op een bestand dan wordt er maar 1 bestand uitgepakt. Maar ik wil ALLE bestanden, bv 82 stuks, in 1 ruk uitpakken. Hoe moet ik dat aanpakken.? heb al
veel gelezen en gepuzzeld, maar kom er niet uit. Wie kan helpen ? Gr. Ton

Kun je ze niet allemaal selecteren (ctrl-a) en dan met de rechtermuisknop uit laten pakken?
Op de chat te vinden als debiantux

Re: Uitpakken gedownloade bestanden
« Reactie #2 Gepost op: 2009/01/01, 22:46:40 »
Gewoon met "Locaties" er naartoe gaan, rechtsklikken en dan kiezen voor "hier uitpakken".

Edit: net iets beter gelezen: volg de raad van kebabfish...
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline koebel

  • Lid
Re: Uitpakken gedownloade bestanden
« Reactie #3 Gepost op: 2009/01/01, 23:12:19 »
Hallo, bedankt, maar control-a selecteerd wel alle bestanden, maar als ik rechtsklik krijg ik een scherm en daar staat UITPAKKEN niet
bij? Klopt dat ? Ton

Re: Uitpakken gedownloade bestanden
« Reactie #4 Gepost op: 2009/01/01, 23:58:40 »
Dan heb je wellicht ook een bestand geselecteerd dat geen archief is?
Op de chat te vinden als debiantux

Re: Uitpakken gedownloade bestanden
« Reactie #5 Gepost op: 2009/01/02, 01:00:09 »
Je kan meerdere bestanden selecteren door telkens links te klikken terwijl je de CTRL-toets ingedrukt houdt. Nog eens klikken (steeds met CTRL ingedrukt) deselecteert. Da's handig als je je vergist.  Zijn er meerdere bestanden na elkaar, dan kan je ook het eerste aanklikken (links) en dan het laatste terwijl je de SHIFT-toets ingedrukt houdt. Ik vermoed dat je er dan nog altijd achteraf kunt bijdoen die los staan met de CTRL-toets. Eens je ze allemaal hebt, kun je weer rechts klikken op één van de bestanden en de mogelijke acties die verschijnen worden dan toegepast op alle bestanden.
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...