Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: (opgelost) laatste update  (gelezen 8341 keer)


Offline Bobbie

  • Lid
Re: laatste update
« Reactie #26 Gepost op: 2011/03/05, 17:29:14 »
Bij mij werkt het  :) :) :) :) :)
bedankt Pjotr

Offline heir4c

  • Lid
Re: laatste update
« Reactie #27 Gepost op: 2011/03/05, 17:33:53 »
Zie nu ook iets raars bij youtube. De fimpjes zijn allemaal rood.
Probeer eens een van de hier: http://www.webupd8.org/2011/03/fix-pinkred-youtube-videos-bug-using.html gesuggereerde oplossingen.

Thanx, de eerste mogelijkheid (youtube coockies blokkeren) loste het probleem op.
Tip: https://makkelijkelinuxtips.blogspot.com/p/1.html en http://wiki.ubuntu-nl.org/   Upload-site:http://imgur.com/
be Open be Free be Ubuntu

Re: laatste update
« Reactie #28 Gepost op: 2011/03/05, 17:47:15 »
Bij mij ook opgelost door het blokkeren van de YouTube-cookies.
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Re: laatste update
« Reactie #29 Gepost op: 2011/03/05, 18:17:08 »
Hardwareversnelling uitschakelen (zie de posting van Pjotr) lijkt mij beter. Als je YouTube's cookies uitzet, kan je niet inloggen bij YouTube.

Re: laatste update
« Reactie #30 Gepost op: 2011/03/05, 18:33:54 »
Kan best wel, maar die site van Pjotr wilde niet laden...
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline Pfoeh

  • Lid
Re: laatste update
« Reactie #31 Gepost op: 2011/03/05, 18:38:18 »
Op mijn werk met Xp en IE7 sinds enkele dagen hetzelfde probleem.
Zou er iets gewijzigd zijn aan Youtube zelf ga ik me dan afvragen.
Thuis op Ubuntu 10.04 en FF geen problemen gehad....

Gr
Jeroen
Linux Registered user 485465

Beperkingen voor het vervoer van gevaarlijke stoffen, genoemd onder Tunnelcategorie E in randnummer 1.9.5.2.2. van bijlage 1, gelden voor de ArenAtunnel, gelegen onder de Amsterdam ArenA, te Amsterdam.

Re: laatste update
« Reactie #32 Gepost op: 2011/03/05, 18:39:34 »
Kan best wel, maar die site van Pjotr wilde niet laden...

Hier kan het ook: http://icanhascheezburger.com/2011/03/05/funny-pictures-cat-magnetic-bowl/

In feite kan het op elke site waar een flashfilmpje staat en je met rechts klikken op dat filmpje bij de optie Instellingen... kunt.
« Laatst bewerkt op: 2011/03/05, 18:41:05 door grizzler »

Offline Kazart

  • Lid
Re: laatste update
« Reactie #33 Gepost op: 2011/03/05, 19:33:40 »
- ga naar de webstek http://moodstream.gettyimages.com/

- rechtsklik muis op het scherm - Instellingen... - Tabblad Scherm (eerste tabje) - haal het vinkje weg bij: Hardwareversnelling inschakelen

- klik op de knop Sluiten

Met dank aan Pjoter voor de oplossing

Kazart.  :D ;)
Ubuntu Mate  22.04.2 LTS
Linux user  # 515489
Your dog is the only one that loves you more than loves himself
     ---------------------------------------------------------------

Re: (opgelost) laatste update
« Reactie #34 Gepost op: 2011/03/05, 20:07:39 »
grizzler, ook jouw site start er bij mij niks geen filmpje op...
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Re: (opgelost) laatste update
« Reactie #35 Gepost op: 2011/03/05, 21:00:33 »
grizzler, ook jouw site start er bij mij niks geen filmpje op...
Raar. Je blokkeert die sites toch niet met NoScript of iets dergelijks?

Ga anders even naar een site waarvan je weet dat je de filmpjes daar wel kunt bekijken (niet YouTube) en kijk of je met rechts klikken op dat filmpje een menu krijgt waarin het item Instellingen... selecteerbaar is (dat is lang niet altijd zo, heb ik gemerkt). Op zo'n site kan je de hardwareversnelling uitschakelen.

Re: (opgelost) laatste update
« Reactie #36 Gepost op: 2011/03/05, 21:16:40 »
Op al degenen waar ik filmpjes zie, kan ik niet klikken op instellingen. Daar waar ik wel kan klikken, zie ik geen filmpjes en opent er ook geen instelscherm. Maar het hoeft allemaal niet meer hoor. Met het uitschakelen van de YouTube-cookies is het roze weg en verder wacht ik wel tot ze 't opgelost hebben.
Dat ik een paar dagen mijn drie of vier afspeellijsten niet kan gebruiken, zal mij een zorg wezen. Die paar filmpjes staan toch ook allemaal tussen mijn bladwijzers.
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline Tom

  • Lid
Re: (opgelost) laatste update
« Reactie #37 Gepost op: 2011/03/05, 21:19:42 »
Als het filmpje speelt rechts klik gaat dat ook niet.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.


Re: (opgelost) laatste update
« Reactie #39 Gepost op: 2011/03/05, 21:39:36 »
Nope.  Gewoon zwart. Alles daarrond zie ik wel, ik kan ook klikken op instellingen, maar het filmpje speelt niet en er komt dan ook geen schermpje tevoorschijn. Toch bedankt, maar doe verder geen moeite. Ik mis nog niks.
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline wowo

  • Lid
Re: (opgelost) laatste update
« Reactie #40 Gepost op: 2011/03/06, 20:34:56 »
Vreemd gedoe allemaal:
- Op mijn laptop met Ubuntu 10.10 had ik het probleem van de roze youtube filmpjes. Dit was op te lossen door de cookies uit te schakelen voor youtube.
nb de instellingen van de flash filmpjes waren voordat ik de cookies had uitschakeld niet zichtbaar. Nadat ik de cookies had uitgeschakeld wel. ???
- Op mijn desktop met Ubuntu 10.04 werd het scherm zwart en schakeld vervolgens uit, als ik youtube muziekfilmpjes ging afspelen. Ik kon vervolgens alleen nog de computer uitschakelen want de computer reageerde nergens meer op. Dit probleem kon wel "gewoon" opgelost worden door de hardware versnelling uit te schakelen bij de flash player instellingen die wel direct benaderbaar waren. 

Met de hulp van dit mooie forum kon ik deze vervelende problemen vrij snel "oplossen".
Ik heb er alle vertrouwen in dat met deze actieve gemeenschap een definitieve oplossing gevonden wordt, maar vindt het wel jammer dat het gebeurd is.
Desktop Ubuntu 20.04 LTS en 22.04 LTS

Re: (opgelost) laatste update
« Reactie #41 Gepost op: 2011/03/06, 20:51:56 »
Bedankt, wowo, door jouw bijdrage heb ik nu eerst de hardwareversnelling kunnen uitschakelen en daarna de cookies wer toegelaten. Kan ik weer aanm'n speellijsten. Wel zo handig, al gebruik ik ze nu echt niet zo vaak.
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...