Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Installeren DieHard  (gelezen 1226 keer)

Alfredo

  • Gast
Installeren DieHard
« Gepost op: 2007/01/03, 20:20:56 »
Ik probeer DieHard te installeren om te zien of dit de vele crashes van Firefox en mijn pc kan oplossen. De source heb ik van deze ( http://diehard-software.org/ ) site gedownload, dan ga ik naar de /src folder en typ: make. De error die ik krijg is de volgende: "make: Er is niets te doen voor 'all'."

Iemand enig idee hoe het wel moet? Bedankt :)

Azalin

  • Gast
Installeren DieHard
« Reactie #1 Gepost op: 2007/01/03, 20:30:12 »
Dat niet maar ik wil je wel even waarschuwen, er hebben al een paar mensen gemeld dat door DieHard Firefox helemaal niet meer wilde opstarten...

Alfredo

  • Gast
Installeren DieHard
« Reactie #2 Gepost op: 2007/01/03, 20:35:54 »
Wie weet is dat probleem opgelost in de nieuwste versie en ik kan het maar proberen. Nu is het minstens even erg, Firefox met Flashplayer crasht hier minstens 8x per dag en Ubuntu loopt gemiddeld 3x vast (stekker uittrekken vast). Dat voor een clean (nu niet meer natuurlijk) install van Dapper na al mijn problemen met Edgy, niet mis hé...

Azalin

  • Gast
Installeren DieHard
« Reactie #3 Gepost op: 2007/01/03, 21:13:16 »
Mmm, dat klinkt inderdaad niet best. Daar moet ik zeggen, heb ik geen last van. Ik draai nu al weer een tijdje op Edgy met de beta 9 van flash player en firefox 2.0.0.1 zonder problemen .. Het zou eventueel met je scherm drivers te maken kunnen hebben, heb ik op Dapper gehad maar hoe ik dat opgelost heb weet ik niet meer precies. Ik weet wel dat ik AGP Fast Write in de BIOS uit heb gezet op een gegeven moment en dat hielp wel geloof ik.

Alfredo

  • Gast
Installeren DieHard
« Reactie #4 Gepost op: 2007/01/04, 17:28:51 »
Ik zal eens zien of dat in mijn Bios staat. In Edgy had ik trouwens hetzelfde probleem, wat opgelost geraakte na het opnieuw installeren van Java. Nu lijkt dat zo niet te lukken...

Alfredo

  • Gast
Installeren DieHard
« Reactie #5 Gepost op: 2007/01/07, 13:05:01 »
AGP Aperture Size heb ik gewoon op 128MB laten staan, wat de standaard waarde is. Ik zal een nieuwe topic openen, vermits er niemand is die me met DieHard kan helpen...